New relationship!

105 6 0
                                    

Dorm atât de bine, pe burtă la marginea patului cu o mână atârnată pe jos. Simt pe cineva care se învârte în jurul meu, apoi lumina îmi bate pe spate. Dar lenea nu mă lasă să mă trezesc, îmi pun perna pe cap şi mă las iar dus de somn.

Dar ce, pot? NU! Simt cum sunt tras uşor de pe pat şi când mă trezesc pe jos atunci somnul meu a dispărut. La dracu! 



-Bună dimineaţa Prinţişorule !

-Mneața. zic încă stând pe podea

-Haide Ares, e 7 și 15 minute. Trezește te!

-Mmm.



Mă ridic cu greu și îmi târăsc picioarele până la baie. Îmi fac rutina de dimineață și mă uit în oglindă. dezbrac și bag la un duș rece care mă trezește mai bine decât mama care mă trântește sau mă face leoarcă. Dar asta e mama mea. Pe care o iubesc și respect.

Decid să mă îmbrac lejer. Îmi iau o pereche de pantaloni de trening, nu prea largi, un tricou negru și teniși albi. Îmi iau telefonul și portofelul și când ies pe ușa dau de Liam care privește ciudat.



-Neața. zis și pășesc pe lângă el

-Neața. îl aud în spatele meu


Știu că am fața de obosit dar la dracu de nu e prea dimineață!

Merg la bucătărie și observ că a făcut bacon cu ouă și suc natural. Mănânc tot cu poftă și când termin îl văd pe Liam terminând și el.


-Ok, ce vrei? îl întreb știind că vrea ceva

-Vreau să mă duci până la cineva.

-Bine. Eu plec să o iau pe Carla, vii și tu nu?

-Ok.

-În 5 minute plec. îl anunț și beau sucul



Mama îmi dă o pastilă și o iau rapid. Apoi primesc un măr care îl mănânc până coboară Liam. Cum intră în bucătărie are o cutie în mână, dar nu vreau să fiu băgăcios și să îl întreb ce are în ea.


-Mamă noi plecăm. o anunț și ieșim din bucătărie


Mergem la mașină iar el urcă în față. Nu comentez și pornesc motorul, ies din curte și mă îndrept cu geamănul meu spre fata pe care a plăcut-o. Ține cutia strâns și privește în față, sunt aproape de cartierul drogaților și cum intru Liam privește ciudat. Îl simt că e încordat și vrea să spună ceva dar tace.


-Aici locuiește Carla. zic cum opresc mașină în fața casei Iar aici e casa ei.

Attraction or loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum