Cap. 25

209 12 3
                                    

-În sfârşit acasă! spun cum mă trântesc pe canapea




Angel urcă direct la etaj, fără să spună nimic, în camera noastră și intră fix în baie, cred, eu în schimb merg în camera de oaspeţi în baie. Las apa să-mi relaxeze toţi muschii, ies după 10 minute din duş şi-mi înfăşor un prosop un jurul taliei, intru în cameră dar ea nu era, apa duşului încă se aude aşă că îmi iau hainele şi observ pe masă tot felul de produse de machiaj, iau un pix cu o foaie şi scriu ceva pe ea, o aşez lângă ele şi merg la dulap. Îmi iau hainele cu care să mă îmbrac şi ies din cameră, intru în alta să mă schimb. Îmi iau boxeri negri pe mine şi sosetele în picioare, mă îmbrac cu o pereche de jeans slim negri, o cămaşă albă şi sacoul. Îmi dau cu mâna prin păr şi pun cutiuţa în buzunarul blugilor, cobor jos unde mă pun pe canapea şi dau drumul la Tv, după jumătate de oră urc înapoi la etaj şi intru în cameră unde o văd pe iubita mea îmbrăcată într-o rochie neagră mulată lungă, cu părul creţ şi nişte pantofi cu toc negri. Mia văzut biletul. Nu e machiată strident. Rimel, puţin fond de ten şi pe buze un luciu roşu.



-Arăţi perfect iubito. spun şi o sărut pe buzele ei ce au gust a căpşuni 

-Mulţumesc, nici tu nu arăţi rău. îmi zâmbeşte cald 



Nu iam urat la mulţi ani şi toate cele. Ceasul arată ora 7 aşa că mai am timp până la 11:59. 



-Mergem? îi întind mâna 

-Mergem! îmi răspunde şi-şi pune mâna într-a mea



Coborâm jos şi mergem la maşină. Îi deschid portiera, urcă şi o închid. Ocolesc maşina şi urc şi eu, pornesc maşina şi dau drumul la muzică. Liniştea se lasă între noi. Restaurantul nu e aşa departe, vreo 10 minute de mers cu maşina. La 10 plecăm de acolo ca la să ajungem la şi jumătate pe plajă. Chiar sunt curios ce a pregătit Race. Şi drept răsplată îi voi face lipeala cu Abby. Ştiu cine e tipa, m-am interesat de ea azi şi aşa aştept să îi văd faţa lui Race. 


Opresc maşina în faţa restaurantului. Coborâm din maşină şi intrăm înăuntru. Îmi spun numele domnişoarei de la intrare şi ne conduce la o masă, îi trag scaunul lui Angel şi se aşează pe el, apoi mă aşez şi eu. 



-Ce vrei să mănânci iubito? o întreb cum iau meniul în mână

-Nu ştiu. Nu îmi este foame. o aud spunând şi o privesc urât 

-Comand eu pentru amândoi. zic şi mă uit prin meniu

-Bine.



Fac semn unui chelner să vină, după ce dau comanda o privesc pe iubita mea ce stă şi nu spune absolut nimic. Tuşesc forţat şi-şi ridică privirea spre mine, îmi zâmbeşte, îi întorc gestul şi mă gândesc ce să spun, ce să fac. Dar parcă mintea mea e complet blocată. Ochii ei mă fac să mă reîndrăgostesc de fiecare când îi privesc, iar buzele ei ce mă fac să le sărut şi să le musc cu poftă. 

Attraction or loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum