Ο δεσμός

731 81 17
                                    

Μπορούσε να τον νιώσει. Το άγριο ζώο ξέσκιζε την σάρκα του θηράματος του με τα κοφτερά του δόντια. Η νεαρή κοπέλα είχε έναν ιδιαίτερο δεσμό μαζί του. Από την στιγμή που γεννήθηκε, η Vallerie έβλεπε διάφορα όνειρα με έναν μικρό λύκο. Τα πρώτα χρόνια της ζωής της δεν ήξερε τι σήμαιναν τα όνειρα αυτά. Ώσπου συναντήθηκαν για πρώτη φορά στο πελώριο δάσος κοντά στην μικρή πόλη που διέμενε. Της άρεσε να κάνει βόλτες στο τεράστιο αυτό απαγορευμένο δάσος.Της θύμιζε τα παραμύθια που της διάβαζε η μητέρα της κάθε βράδυ πριν κοιμηθεί. Ήταν αργά το απόγευμα και είχε αρχίσει να σκοτεινιάζει. Ξάφνου μια μορφή φάνηκε μπροστά της. Πλησιάζοντας, το μικρο κορίτσι κατάφερε να αναγνωρίσει το επιβλητικό ζώο που την κοιτούσε.Τα μάτια του λαμπύριζαν και είχαν κάτι το μαγευτικό. Ο λύκος την περιεργαζόταν με τα άγρια γκριζωπά του μάτια καθώς την πλησίαζε όλο και πιο πολύ. Αρχικά διστακτικά και αργότερα με σίγουρα βήματα σχεδόν ακούμπησε την μουσούδα του στο γλυκό πρόσωπο του μικρού παιδιού. Η Vallerie ένιωσε το ζώο σαν κομμάτι του εαυτού της. Σαν την άγρια πλευρά του εαυτού της. Ο λύκος την ακολούθησε και από τότε πότε δεν έφυγε από το πλευρό της. Ήταν σαν να είχε ορκιστεί να την προστατεύσει στις δύσκολες μέρες που θα ακολουθούσαν.





Η Κατάρα του ΛύκουWhere stories live. Discover now