okay guys. hi apa khabar? miss me? haha ngade en? 😂 ok fyi guys, ini adalah cerita saya yang ke 6. huhuhu hope korang suka lah ye story saya ni. best tak best ke comment ler. vote sekali. hehehe ok bye. enjoy! 😘
______________________________________
"Boss, saya dah bakar mayat tu and saya dah campak kan kedalam sungai. saya jamin tiada siapa dapat cam mayat tu". kata orang suruhan tersebut. mateen tersenyum sinis.
"bagus! now kau boleh blah. jangan ganggu aku". kata mateen angkuh. orang tersebut mengangguk dan terus sahaja berlalu.
"Terima pembalasan aku ahmad. sekarang kau rasa apa aku rasa bila kau bunuh family aku". desis hati mateen lalu mencampakkan pisau yang berada di tangannya menuju ke sehelai gambar. mateen mencapai telefon bimbitnya lalu mendail nombor kawan baiknya. Danish!
"Danish! malam nie jumpa kat kelab malam. macam biasa. kali nie aku belanja". kata mateen. danish tersengih di talian.haih mateen! bukannya memang kau ke yang selalu belanja aku?
"ish kau nie. salam tak de apa takde. tiba tiba je jumpa kelab malam. kau jangan risau ah. aku on je. lagipun kau belanja en? memang aku sentiasa on lah". balas danish lalu ketawa. mateen juga turut ketawa. jujur Danish katakan. dia bukan tidak mampu untuk membelanja mateen apabila di kelab malam. tetapi setiap kali dia hendak membelanja mateen pasti ditolak mentah mentah oleh mateen. ya dia tahu mateen lagi kaya daripada dirinya. siapa tidak kenal dengan Dato haiqal mateen? seorang jejaka playboy dan terkenal di malaysia! muda muda sudah punya syarikat di seluruh dunia dan juga mempunyai pangkat Dato. ramai tidak tahu haiqal mateen ini mempunyai geng. geng yang akan membunuh orang yang berani mencari masalah dengan mereka.
"okay jumpa kau kat sana. ciao". kata haiqal mateen dan terus sahaja mematikan telefonnya. Dia berlalu ke biliknya untuk menganti pakaiannya yang dipenuhi dengan darah.
🌸🌸🌸
"Tolong! jangan buat saya macam nie. Saya tak nak!". jerit Maria maisara dari dalam bilik.
"Eh kau diam boleh tak? memekak je kerja kau! tak payah nak berlakon suci lah! eh kau tahu tak? sekali kau masuk dalam nie, sampai bila bila kau akan digelar pelacur!". jerit seorang perempuan yang memakai gincu yang berwarna merah.
"Awak tolong lah saya! saya tak nak. saya kena jual dengan ayah saya. saya tak nak jadi pelacur". rintih maria maisara pada perempuan tersebut. perempuan tersebut tersenyum sinis.
"dah! tepi sana. malas aku nak dengar. baik aku keluar cari pelanggan. lagi bagus, daripada layan kau yang berlagak suci nie!". kata perempuan tersebut dan terus sahaja berlalu. maria maisara menangis semahunya. tidak dia sangka ayahnya sanggup menjualnya.
"Oi! kau bangun sekarang! pergi siap! then lepastu kau keluar pergi cari pelanggan". kata Seseorang yang berbadan besar. maria maisara menjadi cuak. terus sahaja dia berlalu. dia takut dia apa-apa kan.
"Ya-Allah ampunkan aku Ya-Allah". rintih maria maisara.
Maria maisara menilik dirinya dihadapan cermin. Cuak yang dia rasakan. Sexy Nya!!!
"ish gila ke apa aku nak pakai baju macam ni? erghh aku tak nak! aku tak rela pakai baju macam nie. baju ni sama saja macam menjatuhkan maruah diri aku". desis hati maisara.
"Hoi apa kau termenung tu ha? cepat keluar. pelanggan dah ramai dah tu". jerit lelaki yang sama. Maria maisara akhirnya akur. perlahan lahan dia melangkah keluar daripada bilik solekan. cuak yang dia rasakan. sungguh dia tidak rela.
Maria Maisara memerhati sekeliling. sumpah dia rasa nak menangis! dia takut sangat! dengan arak yang berada di sana sini. dengan perempuan dan lelaki yang bercumbuan tanpa kenal dosa. Mata Maria Maisara tertancap kepada sebatang tubuh yang berdiri tidak jauh darinya. Lelaki tersebut sepertinya berbincang dengan 'boss' maria maisara. Dia sendiri tidak tahu apa yang mereka bincangkan sehingga lah 'boss' maria dan lelaki tersebut berjalan ke arah Maria maisara.
"aduh apa diorang ni nak?". desis hati Maria maisara cuak.
"Oi minah! kau dengar sini elok elok eh. malam nie kau kena layan ni dato ni. kau ingat! kau kena bagi dia layanan first class. aku tak nak dengar dato mengadu! kalau tak nahas kau aku kerjakan!". kata 'boss' maria maisara. gadis kecil itu hanya sekadar mengangguk. dia tidak berani membantah.
"shh jangan lah cakap kasar kasar dengan dia". marah dato tersebut kepada 'boss' maria maisara.
"whatever. dah wa ciao lu. apa apa roger sama wa". kata 'boss' tersebut dan terus sahaja berlalu.
Membuntang mata Maria Maisara apabila Lelaki yang bergelar 'dato' tersebut memeluk pinggangnya erat.
"er, da...dato mari saya tunjukkan bilik". ajak Maria maisara dengan tidak rela hati. Dia mengulang semula ayat yang telah di ajar oleh 'boss' nya.
"jom". kata dato tersebut sambil tersenyum miang. Maria Maisara berlagak selamba walhal dalam hati dia sudah meronta ketakutan. Maria maisara makin berasa cuak apabila lelaki yang bergelar 'dato' itu mendudukkannya dia atas katil.
"Siapa nama kau?". tanya 'dato' tersebut. Maria mengangkat mukanya. Terkedu dia melihat wajah itu. biaq betui na laki ni ada pangkat 'dato'. muda sangat ui.
"er Maria Maisara. dato boleh panggil saya Maria". kata Maria maisara takut takut. Dato tersebut tersenyum sinis.
"kenapa? kau takut ke? by the way nama aku Dato Haiqal Mateen. kau boleh panggil aku Mateen. umur aku baru 28 tahun. yes aku still muda tapi dah ada pangkat dato". kata Haiqal mateen panjang lebar. Maria hanya sekadar mengangguk. hanya satu di fikirannya. patutkah dia melayan si Dato ini? atau dia berbincang sahaja sama dato ini.
"Dato, saya minta maaf sangat sangat. saya bukan seperti perempuan yang ada dalam kelab nie. saya dijual oleh ayah kandung saya. apa yang dato lihat sekarang ini bukan diri saya yang sebenar. dato tolong lah saya. dato bawa saya keluar dari sini. saya janji akan ikut semua arahan dato. saya sanggup jadi bawahan dato atau jadi perempuan simpanan dato asalkan dato kahwin terlebih dahulu dengan saya. saya tidak sanggup untuk membuat hubungan haram. saya masih tahu halal dan haram". Rintih Maria panjang lebar. Haiqal mateen terkedu. biar betul minah ni?
"kau gila ke ha? kau pikir senang aku nak bawa kau keluar dari sini? lepas tu nak kahwin dengan kau? for what? eh start from kau pijak lantai kelab ni, kau dah dikira kotor lah! tak payah nak berlagak suci. aku paling benci orang yang berlagak suci". marah Haiqal mateen. dia paling pantang bila berjumpa dengan perempuan yang berlagak suci.
"dato tolong lah saya. saya tidak sanggup hendak melayan ramai lelaki. dato beli lah saya dari kelab ni. saya tak sanggup. saya janji saya akan ikut semua arahan dato". janji Maria maisara bersama esak tangisnya. Haiqal mateen mendengus perlahan. silap nya kerana mahu mencuba perempuan ini.
"buat apa aku nak beli kau? kalau aku nak aku boleh bawa kau keluar dari sini sebab aku share terbesar dalam kelab ni". kata Haiqal mateen angkuh. Bersinar terus mata Maria. Adakah dato tersebut setuju untuk membawa nya keluar?
"jadi dato setuju hendak bawa saya keluar dari neraka ini?". tanya Maria. haiqal mateen tersenyum sinis.
"aku akan bawa kau keluar dari sini. tapi kau akan jadi isteri simpanan aku.ingat! kau kena ikut semua arahan aku". kata Haiqal mateen. Maria pantas mengangguk. biarlah! dia sanggup asalkan dia dinikahi terlebih dahulu.
"Baiklah saya setuju". kata Maria. Haiqal mateen tersenyum sinis sebelum keluar daripada bilik tersebut.
to be continued...
YOU ARE READING
MATEEN (COMPLETE)
RomanceMaria maisara. nama secantik tuannya. tetapi hidup nya malang kerana dia dijual oleh Ayah tiri nya sendiri. apa salah nya sehingga dia dijual? dia hanya gadis biasa yang tidak punya apa apa. Dato haiqal mateen. seorang playboy terkenal dan juga seor...