79

1.3K 24 0
                                    

'WoW Eef het ziet er wel heel mooi uit, helemaal tussen de bossen' 'ja Fleur heeft geholpen met zoeken en als het bevalt gaan we nog een keer samen heb ik haar beloofd' antwoordt Eva 'zo toe maar en dan mag ik alleen thuis blijven' zegt hij sip. 'Jij kan prima voor jezelf zorgen' knipoogt ze.
Na het inchecken zetten ze de spullen op de kamer 'wat wil je gaan doen, het centrum is een kwartiertje met de auto en morgen eten we al hier want het is een arrangement'. 'Eerst wil ik van jou genieten' zegt hij ondeugend 'we hebben tijd zat toch'. Ze knikt 'het is 3 uur dus we hebben alle tijd' kijkt ze hem verleidelijk aan. 'Kijk niet zo verleidelijk naar mij mevrouw van Dongen, dat kan ik niet weerstaan'. En hij duwt haar op het bed om daarna de knoopjes van haar blouse te openen. Zijn ogen worden groter als hij ziet wat ze er onderaan heeft 'dit had jij vanochtend niet aan' glundert hij. 'Je houdt alles wel in de gate hè' zegt Eva speels 'ja wat wil je als er een half naakte, mooie, knappe, verleidelijke vrouw s'ochtends in de slaapkamer loopt ga ik niet uit het raam staan kijken' grinnikt hij, ze geeft hem een speelse klap op zijn borst. Hij gaat verder met haar uit te kleden en niet veel later liggen zijn kleren ook op de grond. 'Wat ben je toch ongelofelijk sexy' fluistert hij en zoent haar vol passie.

Uitgeput liggen ze naast elkaar op het bed. 'Eef' zegt hij zacht 'Hmm' humt ze terwijl ze met haar ogen dicht blijft liggen 'ik zou het heel leuk vinden' zegt hij vaag 'wat' blijft ze nog steeds liggen, hij draait zich naar haar toe 'een klein eigenwijs evaatje' ze opent haar ogen en knippert 'meen je dat' vraagt ze zacht 'ik zou heel graag willen dat je stopt met de pil, als je dat zelf ook wilt natuurlijk' 'ja heel graag' antwoordt ze met haar lippen al tegen de zijne. 'Een klein wolfsje lijkt me ook erg leuk' grinnikt ze 'dan moet je die pil strip maar in de prullenbak gooien en moeten we daar de komende tijd maar eens aan werken mevrouw van Dongen' grinnikt hij.

De volgende ochtend zitten ze aan het ontbijt. De avond ervoor zijn ze naar het centrum van Eindhoven gereden om te eten en daarna hebben ze heerlijk op het terras gezeten het was er gezellig druk. 'Eef ben je nog moe' ze knikt 'gelukkig kunnen we vandaag heerlijk relaxen' streelt hij over haar wang, ze glimlacht. 'Hoe laat moeten we daar zijn' 'om 10 uur en dan krijgen we ons programma te horen' antwoordt ze. 'Dan hebben we nog een half uurtje' zegt Wolfs 'wat moeten we meenemen Eef'. 'Een badjas die ligt op de kamer, loop je mee naar de kamer'. 'Nog 1 bakkie koffie dan gaan we oké' ze streelt zijn hand 'ik heb zo'n zin in deze relaxte dag samen' knipoogt ze.
Om 10 uur worden ze ontvangen en wordt het programma doorgenomen:
om 11.30 uur een hamam behandeling
om 12.30 uur een uitgebreide lunch
om 13.30 uur een lichaamsmassage en
om 15.30 uur een voetreflex behandeling tussendoor kunnen ze gebruik maken van zwembad, bubbelbad, sauna, stoombad en relaxruimte waar fruit, water, sap, koffie of thee te verkrijgen is. 'WoW Eef top geregeld' glundert Wolfs en geeft haar een kus als ze richting de kleedkamers lopen om zich uit te kleden en hun badjas aan te trekken. 'Rondje sauna en bubbelen voor de eerste behandeling' vraagt ze hem. 'Prima'.
Naast elkaar liggen ze op marmeren banken ze worden van top tot tegen geschubd en helemaal ingesopt. Daarna spoelen ze zich af en gaan heerlijk zwemmen voordat ze genieten van de overheerlijke lunch. 'Hoe zie jij het voor je als wij een kleintje hebben' vraagt ze zacht, hij haalt zijn schouders op 'ik weet niet wat jij wil, wil je fulltime blijven werken of parttime'. 'Uhhmm eigenlijk wil ik wel een dag of 4 blijven werken samen met jou, of vindt jij dat stom dat ik dat wil' 'nee tuurlijk niet, als wij samen een kindje krijgen betekent voor mij niet dat jij moet stoppen met werken, misschien wil ik ook wel een dag minder werken'. Ze glimlacht lief naar hem. 'Wil jij dan 4 dagen samen werken en 3 dagen samen vrij of 3 dagen samen werken en ieder 1 dag apart. 'Weet ik eigenlijk nog niet daar moeten we het nog maar eens een keer over hebben maar dat we keuzes moeten maken is een ding wat zeker is'.

Het spel van de liefde (flikken Maastricht)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu