Wolfs ligt al een kwartiertje wakker, met een gelukkige glimlach op zijn gezicht kijkt hij naar Eva, die nog in zijn armen ligt te slapen. Langzaam gaan haar ogen open, 'Goedemorgen schoonheid, lekker geslapen' fluistert hij. 'Goedemorgen' antwoordt ze en een lach verschijnt ook op haar lippen als ze in de mooie ogen van Wolfs kijkt.
'Ik heb in tijde niet zo lekker geslapen' zegt ze verlegen'. 'Dan zal je vanaf nu altijd lekker slapen' knipoogt hij. Een onzekere blik verschijnt in haar ogen. 'Nu niet aan denken Eef' fluistert hij met zijn lippen tegen haar lippen en geeft haar een liefdevolle zoen. Even blijven ze nog in elkaars armen liggen terwijl Wolfs lieve woordjes in haar oor fluistert. Daarna maakt hij zich van haar los en zegt 'Ik ga beneden een ontbijtje maken, wil je ontbijt op bed of kom je zo naar beneden?' 'Ik kom zo naar beneden' zegt ze, 'Ontbijt op bed wil ik de volgende keer wel als verrassing' zegt ze met een knipoog en geeft hem een zoen. Wolfs loopt naar de deur, draait zich om en zegt lachend 'niet snel gaan douchen hoor' en vertrekt naar beneden.Een kwartiertje later loopt Eva naar beneden richting de keuken, de tafel is al gedekt en Wolfs is druk bezig aan het aanrecht, daar staat hij in alleen een spijkerbroek, even blijft ze stilstaan, haar blik glijdt over zijn ontblote bovenlichaam. Daarna loopt ze zachtjes naar hem toe, wanneer ze achter hem staat slaat ze haar armen om zijn middel en geeft kleine kusjes op zijn schouders. 'Hey daar ben je precies op tijd' hij draait zich om in haar armen en pakt haar hoofd in zijn handen en geeft haar een tedere zoen. Hij laat zijn handen via haar rug naar beneden glijden en vraagt verlangend 'Wat heb jij hier onder aan' snel slaat ze zijn handen van haar af en zegt afkeurend 'nee nee meneer Wolfs dat is voor straks nu eerst ontbijt' en ze trekt het koord van haar badjas nog iets strakker aan. Grijnzend steekt hij zijn handen in de lucht en antwoordt 'Oké mevrouw van Dongen neemt u dan maar plaats aan tafel'. En met een mandje warme croissantjes loopt hij achter haar aan en neemt tegenover haar plaats aan tafel.
Samen genieten ze van het heerlijke ontbijt. Als ze klaar zijn staat Eva op en loopt langzaam richting Wolfs, ze gaat bij hem op schoot zitten en zegt dan met een zwoele stem ' zo wil ik wel iedere dag ontbijten meneer Wolfs' hij slaat zijn handen om haar heupen en geeft haar kusjes in haar hals, langzaam laat hij 1 hand onder haar badjes glijden en met een big smile zegt hij dan' zo wil ik ook wel iedere ochtend klaar zijn met ontbijten mevrouw van Dongen' en hun lippen laten elkaar de komende 5 minuten niet meer los. Daarna lopen ze samen naar boven en voor de badkamerdeur vraagt Eva 'Bad of douche? "Douche" is daar het snelle antwoord van Wolfs.
JE LEEST
Het spel van de liefde (flikken Maastricht)
FanfictionVoltooid. Wolfs en Eva werken samen, wonen samen maar hebben geen relatie, ze draaien al een paar jaar om elkaar heen, durven ze het eindelijk aan elkaar toe te geven en zo ja... hoe moet het dan verder....