5

989 14 0
                                    

Na het lange lesuur, roept Mr Styles mij nog even na. " Vanessa, je hebt behoorlijk slechte punten, heeft de directeur je opgebeld?" Ik zucht, hier gaan we weer. "Ja dat heeft hij." "Fijn dan weet je wat je te wachten staat, schrijf je adres hier op en vanavond zie ik je."Ik neem een balpen en blaadje en schrijf mijn adres op, met een middelvinger. Geweldig, bijles met Mr Styles. Ik zie bijles al niet zitten maar al zeker niet met die loser. Wtf help me. Ik duw het blaadje in z'n hand en loop het klaslokaal uit en zwier nog even met mijn kont. Ik wist dat hij aan het kijken was, kon ik hem terwijl een mooi uitzicht bezorgen.

Ik wandel door de lange gangen naar de meisjestoiletten, ik wandel naar binnen en zie al heel veel tuttebellen aan de spiegel hangen. Hoe lang kan je daar staan? Ik ga het eerste beste toilet binnen en trek mijn rok omhoog. Eens ik klaar ben, wandel ik naar buiten en kan ik het niet laten om "per ongeluk" tegen de tuttebellen te lopen.

Het is nu pauze en ik neem een peuk en ga naar James toe, voor dat ik er ben zie ik een meisje voor hem staan. Ik ga achter een paal staan en kijk toe wat ze van plan zijn. Hij legt zijn armen op haar schouders en hij buigt voorover om haar te kussen. What the F.

Nu word ik pas echt boos, ik zie hem dan niet graag maar hij is wel MIJN friend with benefit. Ik loop op hen af, steek een sigaret aan en wandel er boos naartoe. Ik draai het meisje om en druk mijn warme sigaret tegen haar arm. Zo dat zal haar wel leren, ik draai mijn gezicht nu naar James toe en begin te schelden. " Hoe achterlijk ben je wel niet ?! Ten eerste zit ik op dezelfde school, hoe dom ben je dan niet om hier te zitten flikflooien met één of andere chick. " Ik zie het meisje wenend weglopen, daar ben ik ook al van af. 1-0 Vanessa.

"Je geeft me nooit vrijheid, je wilt nooit seks met me. Ik ben het beu." Auwch die deed pijn maar ik laat niets merken, ik toon mijn harde kant altijd. Niemand mag dit weten dat ik nog maagd ben. Alleen James weet het omdat ik hem telkens tegen hou. " Wie zou er zelf met jou seks willen hebben?"

I fell in love with Mr. Styles.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu