18

706 11 0
                                    

Nee nee dit kan geen waar zijn, je bent niet echt aan het verliefd worden. Zo ben ik niet, ik loop naar buiten en steek meteen één op misschien kan ik gewoon niet meer helder nadenken. Ik hoor voetstappen op me afkomen, het is Harry. "Ik begrijp het als je het niet wilt stoppen Vanessa. Ik neem je zoals je bent maar we moeten ons klaarmaken, je hebt toets Engels weet je nog."

Van de ene op andere seconde veranderen mijn emoties, van een beetje boos en teleurgesteld naar oh nee ik heb toets. Zo snel als een haas loop ik naar de woonkamer terug en neem ik mijn boeken bij de hand, stop ze in mijn kleine zwarte rugzak en hang deze rond één schouder. Mijn pakje sigaretten steek ik in mijn jaszak. Harry komt me achterna en legt zijn hand rustig op de onderkant van mijn rug. De kleine handeling maakt mij toch gelukkig. Ik begin beetje bij beetje te beseffen dat ik een persoon begin graag te hebben, meer dan graag hebben. Hij betekend in deze kort periode meer en meer voor mij ook al heeft hij twee persoonlijkheden, hier moet ik dan maar mee leven zeker?

We wandelen richting de voordeur en hij opent zoals een echte gentleman de deur van zijn rode ferrari. Ik stap in en de luide grommende motor geeft aan dat de motor start. Op school aangekomen trek ik mijn kleedje een beetje recht, deze had ik namelijk de dag ervoor aan maar ik ben natuurlijk nooit thuis geweest ondertussen. Mijn haren zijn wilder dan anders en mijn ogen zijn donkerder dan gewoonlijk. Ik neem mijn rugzak stevig vast en wandel rustig naar mijn kluisje, meneer Styles volgt mij op de hielen. Voor ik mijn kluisje nog kan sluiten, duwt hij hem dicht met zijn gespierde armen. Hij kijkt me met zijn fel groene kijkers aan, op slag voel ik vlinders in mijn buik. Hij duwt heel zachtjes en op een fijne manier mijn kin omhoog met zijn vingers, hij komt dichterbij en sluit zijn ogen. Ik doe hetzelfde, wanneer mijn ogen gesloten zijn voel ik zachte lippen op mijn lippen. Deze Harry vind ik de leukste ook al vind ik de andere ook wel mysterieus en ondeugend.

I fell in love with Mr. Styles.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu