20

583 12 0
                                    

Eén uur lang heb ik zijn gezaag en geklaag moeten aanhoren. Eén uur lang, weet je wel niet hoe lang dat is? Met een grote zucht neem ik mijn boeken samen en stop ze in mijn zwart rugzakje. "Je hebt nog steeds dikke billen, schuur je ze nu aan tegen onze leerkracht?", hoor ik de stem zeggen die mij juist lastig viel voor het laatste volledige lesuur. Ik beslis hem te negeren, ik ben beter dan hem. Misschien is hij gewoon jaloers maar wat als hij te horen is gekregen dat ik seks heb gehad met hem? Niemand mag weten dat ik überhaupt een relatie heb met onze leerkracht.

Ik wandel naar het volgende les. Engels. Hoe ga ik dit aanpakken? Ten eerste die test hoe dat zal lukken geen idee en ten tweede uuhm mijn leerkracht is mijn vriendje. Ik wandel het bekende lokaal in en zie dat er al een paar mensen zitten op hun vaste plaats. Ik besluit om eens voorin de klas te zitten. Ik neem de eerste beste stoel op de allereerste rij en plof neer. De leerkracht komt binnen, met name Mr. Styles. Hoe moet ik hem nu aanspreken? Ik beslis om hem aan te spreken zoals een andere leerkracht, zo is het misschien beter zodat minder mensen gaan roddelen. Hij komt binnen met zijn normale bruine zak langs zijn schouder slingerend en zijn classic kleren. Hij ziet er goed uit vandaag, hij zet zijn bril nog eens recht op zijn neus en neemt dan een grote pak papieren uit zijn bruine zak die nog net aan zijn schouder slingerde. Ik kijk met grote ogen naar de grote stapel en besef dat dit dus de toetsen zijn. Ik ga zo buizen, maar aan de andere kant dan krijg ik nog meer bijles van hem. Ik grinnik en grijns in mijn gedachten, wanneer Mr. Styles langs mij loopt en mij een blaadje overhandigd, zie ik een grote grijns op zijn gelaat verschijnen.

I fell in love with Mr. Styles.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu