23

587 7 2
                                    

Hij neemt mijn gezicht vast en zet zijn hoofd tegen het mijne, ik word er op één of andere manier rustiger van. Het is zo een emotionele rollercoaster. Ik wou soms dat ik nooit verliefd was geworden, voelt het zo? Een emotionele rollercoaster als je verliefd bent? Als het zo is, wil ik het liever niet. Ik voel een waterval van tranen over mijn wangen rollen, ik heb nog nooit gehuild in het bijzijn van een ander, of het is bij Lola.

Op een of andere reden voel ik wel dat ik kan mijn emoties tonen bij hem. Op een of andere manier voel ik me veilig bij hem. Hij neemt me in zijn armen en ik word rustig, alle emoties tegelijkertijd zijn teveel voor mij. Ik probeer op een normaal tempo te komen van mijn ademhaling. Hij kust me en ik kus hem terug. Ik trek hem mee naar boven en ik besef niet wat ik aan het doen ben. Voor ik het besef liggen we in mijn bed, ik zie dat ook hij gekalmeerd is. Hij kijkt me aan en geeft complimentjes. Ik kan wel uren naar hem kijken en zijn gezicht bewonderen.

Ik hou gewoon ook oprecht van hem, ik heb deze gevoelens nog nooit gevoeld. Het voelt alsof er een nieuwe wereld voor me open gaat. We kussen verder en we komen op het moment dat er t-shirts worden uitgedaan. Ik trek zijn t-shirt over zijn hoofd en ik gooi het ergens op de grond. Geen aandacht besteden aan het feit waar het zou terechtgekomen zijn. Ik voel dat hij mijn shirt ook wilt uitdoen. Ik werk mee en ik voel twee handen op mijn rug. Ze openen het slot van mijn bh in twee seconden. Ook mijn bh ligt ergens op de grond.

I fell in love with Mr. Styles.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu