6

973 14 2
                                    

Ik wandel weg van hem en roep nog
" Mooi ben ik van jou en je gezeur af."
Geweldig, ben ik van die loser af.Ik wandel naar huis en maak nog even een pitstop bij een dagwinkel. Het is een klein winkeltje, ze hebben er alles. Van eten tot alle soorten dranken en ook van die domme speeltjes. Maar ik kom voor iets volwassen. Sigaretten, ik heb een nieuw pakje nodig, ongelofelijk dat ik mijn ander pakje in 2 dagen heb opgebruikt. Maar ik ben niet verslaafd hoor, helemaal niet. En nee dit is geen sarcasme, ik kan stoppen wanneer ik maar wil.

Eens ik 15,99 euro heb betaald met mijn bankkaart, wandel ik de shop uit en steek al een eerste sigaret op. Ik kijk op mijn horloge 19:54, ow fack. Ik heb bijles. Tjah hij zal wel wachten zeker en anders geen bijles voor mij! Ik wandel naar mijn huis toe en zie iemand aan de voordeur staan.
" Roken is ongezond weet je."
"Alsof ik dat zelf niet weet." Bijt ik hem toe, hij moet mij keuzes niet maken. Het is mijn leven. "Daarbij, mijn lichaam is toch al naar de kloten." Ik had gelijk, niet alleen waren mijn longen waarschijnlijk zo zwart als de nacht, maar ook mijn hoofd en hart waren zo goed als dood.

Even keek hij alsof hij medelijden had, maar zijn blik verandert direct in die arrogante blik die hij altijd draagt. "Je zou me kunnen binnen laten." Ik kijk hem even na, niet beseffen wat hij net zei en loop door naar de deur. Ik loop langs hem heen, nog geen 2 centimeter tussen ons en ik ruik mannen aftershave. Ik kan hem van heel dicht bestuderen. Hoe oud is hij eigenlijk? 20? Misschien 21? Ik weet zeker dat hij nog geen 3 jaar ouder is dan ik. Ik neem mijn sleutelbos van uit mijn rugzak en duw mijn sigaret uit in de grond. Voor ik de sleutel nog in het slot kan steken, heeft Mr Styles nog een opmerking. " peuken uitduwen is ongezond weet je, voor de natuur."

I fell in love with Mr. Styles.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu