Eens ik thuis kom, ben ik kletsnat. Mijn broek, mijn shirt en mijn haren zijn doorweekt. Het regende zo hard, dat ik heb moeten lopen richting huis. Ik ben nog vlug onderweg gestopt bij een bakker, ik had zo een vreselijke honger, ik kon zowaar alle broden opeten. Ik neem de sleutels uit mijn jaszak en stop ze in het slot. Nog voor ik wil draaien voel ik een hand op mijn heup, ik voel de stevigheid van de hand. Het is een mannenhand en ik weet al meteen tot wie deze toebehoort. Krachtig draai ik me om, richting de persoon met de stevige hand gedraaid. Hij kijkt verwonderd, blij en nog zoveel meer emoties die ik niet kan onderscheiden. Ik voel zijn hand zakken naar mijn hand. Ik trek mijn hand in reflex terug, had ik dat maar beter niet gedaan. Hij kijkt me aan met zijn donkergroene doordringende ogen, ze zijn zo prachtig. Echter mag ik me niet laten afleiden, vlug draai ik mijn gezicht richting de grond, de grond lijkt nu het meest interessant ook al weet en besef ik dat ik andere dingen veel leuker vind. Toch heeft de grond mijn aandacht. Hij neemt mijn kin vast met mijn vingertoppen. Ik voel tintelingen, vlinders in mijn buik. Ik heb gevoelens die ik nog nooit gevoeld had. Gevoelens die ik niet wist dat deze bestonden. Ik kijk hem recht aan, dit wilt hij. Hij wilt dat ik me aangetrokken voel tot hem, dat hij mijn alles is. Mijn toeverlaat.
Het regent nog steeds hard, ik kijk op en zie dat hij zijn jas aan het uittrekken is. Met liefde legt hij zijn jas over mijn schouders en teder vraagt hij: ' zullen we dan maar naar binnen gaan?' Zonder er woorden aan vuil te maken, knik ik. Hij draait aan de sleutels en opent de deur, hij laat mij eerst binnengaan en komt daarna achter. Nadat hij de deur achter zich toe heeft getrokken, neemt hij de jas terug van mijn schouders en opent hij terwijl mijn eigen jas. Ik laat mijn jas van mijn schouders en armen rollen en geef me volledig over aan hem. Ik zie dat hij de jassen zorgvuldig over de verwarming hangt om ze te doen drogen.
Eens hij dit gedaan heeft, keert hij zich terug volledig naar mij toe. Hij kijkt me aan en ik zie een traan naar beneden rollen langs zijn wangen. Ik vraag me af wat er scheelt maar ik kan het niet omvormen tot woorden. Ik kijk hem maar gewoon aan en ik voel dat er een traan van mijn wang naar beneden rolt.
JE LEEST
I fell in love with Mr. Styles.
FanfictionHarry is de Engels leerkracht van Vanessa, iedereen in haar klas vind hem een arrogant en irritant persoon. Wanneer ze slechte punten heeft, is ze verplicht bijles te volgen. Ze haat haar Engelse leerkracht en ziet dit helemaal niet zitten. Wanneer...