16

763 14 5
                                    

Ik weet dat Harry tegenwerking niet zal tolereren. Mijn handen beginnen te beven, ik hou ze gehaakt achter mijn rug. Zodat hij niet ziet dat hij me iets doet. Niemand doet mij zo voelen, ik ben altijd de persoon die de andere persoon in kwestie doet nerveus voelen. Harry komt dichter, de naaktheid is zo dichtbij. Het doet me iets, niet wetend wat beginnen mijn handen zweterig te voelen. Elke stap die hij dichter zet is een stap dichter bij naaktheid, blootheid, de naakte waarheid. Het lijkt hem niets te doen het feit dat ik alles kan zien. Zo te zien is hij vrij zelfzeker, maar dat had ik wel verwacht. Het is tenslotte meneer Styles.
Met elke stap die hij dichter zet lijkt mijn adem vlugger en vlugger te gaan. Ik voel mijn hart tekeer gaan. "Doe je shirt af." Zonder nadenken luister ik naar hem. Ik trek het zwarte simpele shirtje over mijn hoofd en overhandig het in zijn handen. Hij gooit het ding ergens achter hem. Hij komt dichter en ik voel zijn handen naar mijn rokje glijden. Zijn vingertoppen raken mijn blote buik aan en beginnen mijn rokje los te maken. Ik voel het roze rokje naar beneden dwarrelen. Ik sta nog in ondergoed en een zwart kanten bh. Hij kijkt me doordringend aan, zijn ogen glijden van boven naar onder.Nog geen vijf minuten later ben ik volledig naakt. Zonder er woorden aan vuil te maken kruip ik onder de inloopdouche. Het heeft een lang hangetje met bankje en een muziekbox geïnstalleerd. Ik zie Harry een muziekje kiezen, het is rustig maar er zit toch pit in. Het lied past perfect bij onze relatie, band. Harry komt dichter en ik denk voor een seconde dat hij me zal zoenen. Hij draait de knop van de douche aan en staat terug op zijn oorspronkelijke plaats. Hij neemt een fles shampoo en doet er wat op zijn hand: " mag ik? " Heel voorzichtig en met veel liefde wrijft hij de shampoo in mijn haar. Ik krijg er kippenvel van. Wanneer hij een andere shampoo in zijn handen doet, voel ik zijn vingertoppen verplaatsen naar mijn naakte lichaam.

I fell in love with Mr. Styles.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu