15

845 18 3
                                    

Ik miste zijn stem en daarom draaide ik het nummer. Denk ik? Waarom zou ik hem opbellen? Ik besef net dat het morgen maandag is en ik een test heb van Engels. Ik heb nog niets gedaan. Shit. Harry heeft namelijk niet echt veel bijles gegeven. Ik bel nog eens maar hij neemt niet op. Ik loop naar beneden en neem mijn jas. Ik weet Harry wonen en loop dus richting zijn huis. Hopelijk is hij thuis, ik heb mijn Engelse cursus mee en begin er al door te bladeren om een beetje te herhalen. Ik wil een goede indruk nalaten. Ik druk op de witte, ronde bel en ik hoor iemand van de trap af lopen. Ik zie de bruine krullen op en neer gaan. De knappe man doet open, ik hou mijn boek stevig vast voor mijn blaadjes weg waaien. "Hey." Ik kijk hem aan, zo te zien heeft hij net een schoonheidsslaapje genomen.Zijn krullen zijn door de war en hij draagt zijn bril scheef op zijn perfect gevormde neus. Hij staat leunend zonder shirt tegen de deur.Ik slik. Ik steek mijn boek uit en zeg: "Morgen heb ik een test je hebt me nog niets geleerd." Hij knikt en laat me binnen zonder een woord er aan vuil te maken.

Ik wandel binnen, ik heb zijn huis nog niet gezien aan de binnenkant. Het is heel modern, alles is in zwarte en witte tinten. Ik kom in een ruime living waar een grote tafel en reuze zetels staan. Wanneer ik naar achter wandel is er een reuze raam. Alles bestaat uit glas. Amai de buren kunnen toch ook alles zien vraag ik me af. Aan de rechterkant bevindt er zich een reuze keuken met een wit stenen kookeiland. Alles ziet er perfect uit. Harry haalt mij uit mijn droomwereld. "We zullen maar eens beginnen zeker?"

Harry haalt twee glaasjes en een Cola fles uit zo te zien. We zitten aan het witte kookeiland en ik blader door mijn cursus. Hij schuift me het glas toe en glimlacht. Hij bladert naar pagina driehonderd zeven en begint zijn verhaal te doen. Hij vertelt het zo levendig, zo geloofwaardig en bovenal ik snap alles wat hij vertelt. Na twee uurtjes nemen we een pauze, hij neemt me mee naar zijn kamer. Hij doet een rondleiding in het hele huis. "Is dit huis van jou of van je ouders?" Ik ben nieuwsgierig. "Van mij, ik heb het gekocht toen ik 19 was." Ik kan het niet geloven, 19 jaar en al zo een groot huis kunnen kopen? Hij moet wel rijk zijn. Eens we een glazen trap opgegaan zijn komen we in een grote vierkante ruimte met vijf deuren. Elke deur heeft een symbool. Water, aarde, vuur, lucht en een speciaal symbool een soort slang. Ik wil de vraag stellen wat dat betekent maar hij loopt direct door naar de kamer met vuur. Zijn kamer.

We komen in zijn kamer en ik zie witte en zwart gekleurde muren. Alles is strak aangekleed en dan heb je zijn bed. Vuurrood laken, een vuurrood kussen en rozenblaadjes. Wat een bizar effect. "Zo dit is mijn kamer, where the magic happens." Hij knipoogt. Ik slik. Een doodgewoon iets dat zo een effect heeft op mij. Hij wijst met zijn vinger naar zijn bed dat ik daar moet gaan zitten. Ik luister en plof neer in zijn bed. Het zijden deken voelt zacht aan onder mijn billen. Hij trekt zijn witte shirt uit, zodat hij alleen in joggingbroek blijft. "Ik ga douchen." Zegt hij. En ik blijf achter op het zijdezacht deken.Ik hoor de kraan opendraaien en het water lopen. Ik sluip het huis rond en eindig bij het geluid. Zou ik open doen? Zou Harry boos zijn? Ik open toch de deur op een kiertje, ik ben gewoon zo nieuwsgierig. Opeens trekt iemand de deur volledig open, iemand naakt. En ik val door de deur. "Zo je wilt me dus bespieden." Harry gniffelt. "Niet dat ik het erg vind hoor, maar omdat je me wou bespieden vind ik wel dat je nu iets moet doen voor mij." In mijn ogen kun je duidelijk angst aflezen. "Je moet mee douchen met mij."

I fell in love with Mr. Styles.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu