25

567 8 2
                                    

Nadat we een hete douche hebben genomen, lopen we vlug naar mijn kamer om de kleren te zoeken die in het rond werden gegooit zo een uurtje geleden. Ik raap zijn shirt van de grond voor hij het pakken krijgt en doe het shirt over mijn hoofd. Ik zie hem aanlopen richting mij, hij neemt me vast en zegt met een grijns: "dat is mijn shirt liefje" Ik plaag hem en zeg: "nu is het de mijne." Hij grijnst en ik zie dat hij iets van plan is. Ik draai me om om naar mijn kast ondergoed te halen, ik voel opeens twee handen mij stevig beet nemen en hij tilt me op. "Nee nee zet me neer!", roep ik zo luid als ik kan. Ik stribbel tegen en shop met mijn benen in het wild rond. Door deze bewegingen, neemt hij me nog steviger vast en draait hij me om. Hij draait me zo dat ik hem moet aankijken, ik buig voorover met de bedoeling om hem te kussen. Ik zie al meteen dat hij zijn ogen sluit om mij te kussen. Net voor ik mijn lippen op de zijne zet, trek ik weg en geef ik een knuffel. Hij grinnikt: "krijg ik geen kus?", ik lach en zeg: " nee dat verdien je niet." Ik steek mijn tong uit en knuffel hem nogmaals. Voor hij me op de grond zet, trekt hij het shirt van over mijn hoofd. "Ik moet zeggen dat je er wel sexy mee staat."

Hij neemt het shirt beet en doet het over zijn hoofd heen terwijl ik een slip en bh uit de ladekast haal en deze aantrek. Daarna neem ik een zwart kleedje uit de kast en zwarte hakken. Voor ik de hakken aan trek, doe ik een panty aan. Het is winter en dus koud buiten, ik wil niet doodgaan door te bevriezen. Ik voel twee ogen in mijn rug prikken, of eerder gezegd op mijn kont. Zo een gevoel dat je weet dat iemand aan het kijken is of je aan het aanstaren is. Ik draai me om en trek mijn kleedje naar beneden, klaar om te vertrekken. "Naar waar gaan we?", vraag ik hem.

Hij neemt een zwart lint uit mijn ladekast en wandeld naar mij. Ik voel het lint voor mijn ogen hangen. "Ik neem je ergens naartoe maar jij moet geblinddoekt zijn." Ik voel spanning opborrelen. De kriebels in mijn buik nemen toe, de vele verschillende vlinders fladderen in het rond. Opeens voel ik dat mijn voeten niet meer op de grond staan, maar dat ik op één van zijn brede schouders lig. Klaar om van de trap te gaan.

--------------------------------------------
Ergens volgende week post ik het laatste hoofdstuk!

I fell in love with Mr. Styles.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu