Ik besluit het toch te vragen, aangezien het toch stil is tussen ons. "Wat is er gebeurd?" Ik bijt op mijn lip, bang om het antwoord aan te horen. "Je had teveel gedronken gisteren en je trok me daarna mee naar boven en trok je kleren uit. Dan hebben we samen gedouched." Er verschijnt een grote grijns op zijn gezicht. "Hebben we.. Je weet wel?" Ik ben nerveus. Ik wil mijn maagdelijkheid niet verliezen aan zo iemand en al zeker als ik er niets meer van herinner. "Bijna, maar ik heb je tegengehouden. Als we het gaan doen, wil ik toch wel dat je herinnert hoe geweldig ik was." Hij knipoogt. Ik sta op en besef dat ik naakt ben. "Hier doe deze maar aan." Hij geeft me een trui van hem. "Dank Je" Ik trek hem aan en hij komt net tot onder mijn poep. Perfect.
Ik loop naar de badkamer en borstel mijn wilde haren, veeg mijn restjes make up weg en doe dan mijn haar in een losse vlecht. Ik wandel naar beneden en maak ontbijt klaar en drink een glas chocomel. Ik neem mes en vork en eet mijn gebakken eitje op. Ik hoor iemand naar beneden komen. "Harry als je denkt dat je ontbijt krijgt dan heb je het serieus verkeerd." Ik besteed er geen aandacht meer aan. "Zou ik wel ontbijt mogen, zus?" Het is Louis, shit zou hij Harry gezien hebben? "En terwijl je een eitje voor me klaar maakt mag je eens uitleggen wie die naakte jongen in je bed was." Ik slik.Ik heb opeens geen honger meer, wat moet ik hem vertellen? Dat hij mijn leerkracht is? Of weet hij dat al? Het zou geen wonder zijn als hij hem tegengekomen is in de hallen van school. Maar aan de andere kant heeft Louis mij ook wel het één en ander uit te leggen.Ik negeer mijn broer en ik gooi mijn eten weg en ruim mijn bord mooi op. Opgeruimd staat netjes. Best dat het vandaag geen school is, wat zou iedereen wel niet denken? "Wij gaan vandaag gaan shoppen." , het is een zware ochtendstem. Ik wend mijn hoofd naar waar het geluid vandaan komt en zie een gespierde persoon met jogging aan en geen shirt. Ik slik nog eens. "Dus Louis, dit is Harry." "Hai ik ben de leerkracht van je zus." Hij grijnst breed. Je kan er niet overkijken. "De leerkracht? En wat leer je haar dan? Bio?" Mijn broer is boos, ik merk het aan zijn gedrag. Ik neem zijn hand vast om hem te proberen kalmeren. "Nee Engels, ze kent al de knepen van het vak bio, heb ik gemerkt." Ik zie de verafschuwing van mijn broer overduidelijk op zijn gezicht.
Hij kijkt me aan alsof ik een zak kots voor hem ben. Hij weet niets eens wat er gebeurd is. Ik weet niet eens wat er allemaal gebeurd is... Ik ren naar boven en zeg dat Harry moet vertrekken. Ik heb er genoeg van. Harry is nu 33 minuten en 15 seconden weg van mij. Ik neem mijn roze telefoon en draai het nummer. De stem die ik wil horen neemt op. "Hai." Kort maar bondig. "Hey euhm ik weet niet waarom ik bel euh sorry." Ik leg de telefoon af. Waarom deed ik dat nou net?
JE LEEST
I fell in love with Mr. Styles.
FanfictionHarry is de Engels leerkracht van Vanessa, iedereen in haar klas vind hem een arrogant en irritant persoon. Wanneer ze slechte punten heeft, is ze verplicht bijles te volgen. Ze haat haar Engelse leerkracht en ziet dit helemaal niet zitten. Wanneer...