Zijn vingertoppen glijden langs mijn dijen naar beneden. Ik krijg het er warm van. Ik denk dat Harry het door heeft wat het met mij doet, hij blijft het doen tot ik toegeef. Maar ik ga niet toegeven. Ik draai me om en staar naar zijn lippen, ik buig me naar hem toe om hem uit zijn kooi te lokken. In plaats van hem te zoenen, neem ik shampoo op mijn hand en begint zijn lichaam in te zepen. Ik voel de bobbeltjes van het kippenvel op zijn huid. Hij trilt voor een seconde, ik ga onder het water staan en was de zeep uit mijn lange haren. Ik wandel uit de douche en kijk met een knipoog achterom. Ik weet dat hij me aanstaart ik voel zijn ogen in mijn rug prikken. Vol zelfvertrouwen loop ik verder naar zijn kamer, ik weet dat hij me volgt als een hondje. Ik hoor de voetstappen achter me aan komen en ik hoor de natte waterdruppels van zijn lichaam op de vloer kletsen. Ik sta voor het bed met mijn rug naar hem gedraaid. Ik voel een hand aan mijn rug, een tinteling. De hand draait mij om en ik kijk in zijn heldergroene ogen. Hij tilt mijn kin op en begint mij te zoenen. Het voelt alsof ik zweef alsof ik kan vliegen, zachtjes duwt hij me naar achter en ik plof neer in het bed. Ik zie hem dichter komen, hij kust me verder zacht en is niet de ruwe persoon die ik verwacht had dat hij was.Ik word wakker van iemand die mijn gezicht vastneemt en zachtjes een kus verlaat op mijn lippen. Ik open mijn ogen en zie Harry, zijn krulletjes zijn in de war en zijn lippen zijn nog meer roze van kleur dan anders. "Goedemorgen schoonheid, goed geslapen?" ,zegt een sexy ochtendstem. Ik grom: "mmm heerlijk." Hij heeft een kus op mijn voorhoofd en op dat moment besef ik dat ik niet naar huis ben geweest vannacht. Mijn moeder zal vast doorgedraaid zijn en Louis dan die zal zich wel rot geschrokken hebben. "Ik moet even mijn moeder iets laten weten." Ik loop naar de woonkamer waar ik mijn gsm het laatst heb achtergelaten en zie al direct drie gemiste oproepen van mijn moeder. Ik beslis om niet te bellen omdat ze aan het werk is maar ik laat wel een berichtje achter dat ik maar weer eens ben in slaap gevallen bij Lola.
Ik voel twee armen rond mijn heupen, hij draait mij om en kust me zachtjes.Hij duwt mij zachtjes neer en ik kom met mijn rug op de zachte bekleding van de zetel terecht. Hij kust me met zoveel passie dat ik echt vlinders in mijn boek voel. Ik onderbreek hem, voor hij verder gaat: "Harry wacht ik ga even sigaret smoren als je het niet erg vind?" Hij kijkt me aan alsof hij aandacht te kort heeft. "Waarom rook je? Waarom stop je niet?" Ik treur omdat ik echt er nood aan heb, het is al één dag geleden omdat ik hier heb overnacht. "Ik weet het niet, ik rook al vier jaar en heb het nodig." Harry kijkt getreurd naar de grond en neemt zijn bril boven, hij zet hem op om mijn gezichtsuitdrukking beter te kunnen aflezen. "Wil je stoppen? Voor mij?" De jongen met de wilde krullen heeft een groot effect op mij, ik ben mijn maagdelijkheid verloren aan hem en nu sta ik op het punt om te stoppen met roken.
"Ik zou het echt super vinden als je stopt met roken." Hij glimlacht, één van zijn kuiltjes in zijn wangen zijn te zien. De kuiltjes waar ik voor gevallen ben. Wacht wat zeg ik? Ben ik voor hem gevallen?
JE LEEST
I fell in love with Mr. Styles.
FanfictionHarry is de Engels leerkracht van Vanessa, iedereen in haar klas vind hem een arrogant en irritant persoon. Wanneer ze slechte punten heeft, is ze verplicht bijles te volgen. Ze haat haar Engelse leerkracht en ziet dit helemaal niet zitten. Wanneer...