9

1K 17 1
                                    

Biep biep, ik sla mijn wekker op de grond in de hoop hij geen geluid meer maakt. Jammer genoeg bestaat er nog een andere wekker op deze wereld, met name mijn moeder. "Vanessa, sta op." Roept ze me na. Ik stap in de douche en begin mijn haar te wassen. Na een paar minuten hoor ik het gerinkel van de deurbel. " Vanessa er is iemand voor je!" Fijn net wanneer ik in de douche sta. "Ik ben boven mam."

Ik hoor voetstappen naar boven komen, waarschijnlijk is het Lola. Ik zie de deur op een kiertje open gaan en kijk wie er aan de deur staat. " Wow goeiemorgen." Ik herken meteen de zelfzekerheid in de stem en de grijns op zijn gezicht. " Meneer Styles, wat kom je hier doen?" Stotter ik. "Ik kwam je een lift geven, maar ik zou je wel iets anders willen geven hoor, als je dat wilt." Ik zie meteen aan zijn blik waarover hij het geeft. Pas wanneer ik zijn ogen zie glijden over mijn lichaam, zijn bril recht op zijn neus zet en met zijn tong over zijn lippen wrijft. Besef ik dat ik naakt sta. Naakt onder een douche.

Ik bijt op mijn lip en neem zo vlug als ik kan een handdoek. Wanneer ik de douche uitstap, zie ik dat Meneer weg is. Oef. Net op mijn gemak en daar gaat hij weer. " Ik wil dat je dit draagt vandaag." Zo dwingend, zo zelfzeker en zo eigenwijs. Argh ik haat hem. Ik besluit niet tegen te spreken omdat er dan meer problemen van komen. Hij overhandigd mij een kort zwart jurkje, met zwarte hoge hakken en een gele ketting. Hij heeft wel geen slechte smaak moet ik zeggen. " Kleed je aan, we gaan vertrekken." Het lijkt alsof ik gemanipuleerd wordt. Ik knik en trek het kleedje aan. Ik neem een appel beet en volg hem naar de voordeur. Net op het moment dat hij de deur zou open doen, komt hij heel dicht. Ik ruik zijn mannendeo. " Je ziet er goed uit." Zegt hij grijnzend. Hij opent de deur van zijn rode Ferrari en knikt toe. Ik stap de auto in en wauw is hij rijk ofzo? " Je bent zo anders op school." Vertel ik hem voorzichtig, niet wetend hoe hij hierop zal reageren. " Op school ben ik iemand die ik niet ben, daar ben ik de slimme nerd en saaie leerkracht. Het is maar een karaktertje stel je niet zo aan."

We rijden op weg naar school, door drie rode lichten. Eens aangekomen op school voel ik al ontelbare ogen naar ons kijken. Styles zet zijn bril aan in zijn auto en knoopt zijn das stevig vast. " Zo nu ben ik klaar", hij knipoogt. Hij gaat het karaktertje spelen, doet hij dit al heel zijn leven?

I fell in love with Mr. Styles.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu