1.bölüm

700 27 13
                                    


Bugün o lanetli gündü.Altın günü!
Hayır anlamıyorum zaten o aldığın altınların hepsini teker teker geri veriyosun.Ne yararı oluyo?

İşte gel de bunu anneme söyle!

Saçımı rasgele ev topuzu yapıp odamdan çıktım.Malesef odamda lavabo yoktu.Anca filmlerde olur zaten.

Kapıyı çaldığımda içerden hayvan gibi anıran Can'ın sesiyle korktum.

"Doluuğğ!"

İşte bu duyduğum insan dışı ses akıllı! kardeşim Candan çıkmıştı.

"Can hadisene beeğ altıma yapcam şimdi haa!"

"İki dakika bekle lan ölmezsin"

Beni göremiyceğini bilsem de gözlerimi devirdim.Ayağımla ritim tutarak beklemeye başladım.

"Can motoru mu bozdun len çık artık!"

Kapının açılıp Canın çıktığını görünce tam parlayan gözlerle tuvalete giriyodum ki biri beni ittirip tuvalete girdi.

Kapıya sinirle baktığımda abimin bana piç smile atarak tuvalete girdiğini gördüm.

İnşallah tuvalet sana girer de bi daha tuvalete giremezsin Berkan! Abime adıyla seslenince çok kızıyodu.

Tabiki bunu içimden söylemiştim.Çünkü götüm yemiyodu.Bu arada götüm demişken çok sıkıştım bee!

Tekrar kapıya koşup yumruklamaya başladım.

"Abi hadi yaa!"

"Yarım saate çıktım"diyip kahkaha attı.

"Yapmıyom amk tuvalet falan " diyerek tam salona iniyodum ki merdivenin ucunda bana öldürücü bakışlarıyla bakan annemi gördüm.

Hassiktir!

"Hazaal! Senin o dillerin çok uzadı haa.Niye küfür ediyosun?"

"Napayim annecim çevrem bozuk.İki erkek kardeş iki erkek kanka olunca"

"Kızlarla geçinemediğindendir o"

Anneme ters ters bakıp mutfağa girdim.Evet benim hayatımda tamı tamına 4 erkek vardı.He babamı da unutmamak lazım.Yani 5.

Çocukluğumdan beri kızlarla pek anlaşamamışımdır.Ama erkek fatmada değilim yani.

Neyse benim ne olduğumu uzmanlar bile çözemedi.İki dakikada biz mi çözücez?

Annem mutfağa girerken bize seslendi. "Bugün altın günüm var. Oğlanlar siz dışarı çıkçaksınız. "

"Anne ben?" Can hala elinle saçını düzeltirken "Ben zaten dışarı çıkıcam" dedi. Ben ellerimi birbirine bağladım.

"Anne ya ben kalmak istemiyorum burda! Bende arkadaşlarımla buluşcam! " diye tısladım.

"Buluşmak falan yok sana. Sen bana servis yaparken yardım ediceksin. "
Can bana piç smile atıp annemin yanağından öptü.

"Hadi ben kaçar." Tam kapıyı kapatırken arkasından tekme attım. "Si...." Küfrümü bölen koluma atılan pembe ponponlu annemin terliği oldu.

Kolumu sıvazlamaya başladım. "Acıdı ya! 39 numara falan mı oldu senin ayağın."

"Acısın. Senin dilin çok uzamaya başladı. Küfürler, el hareketleri. Dışardan gören de seni uslu puslu kız zanneder. "

"Anne ben küfür etmiyodum ki. 'Si yu'
diyodum. İngilizce de görüşürüz demek. "

Zıt KutuplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin