3.bölüm

274 15 8
                                    

Multi Eymen aşkımız 😍 Bakışa öl bit ya. Sakız çiğneyişe bak.

Umarız kitabımızı beyeniyosunuzdur. Yaz tatili olduğu için bölümler kısa aralıklı geliyo.

Bunu neden söyledim bilmiyorum.

Bu bölümü daha çok Eymen ve Hazal üzerine kurguladık. Hatta bazı karakterler hiç yok.

Ama diğer bölümlerde onlar kesinlikle olucak.

Herneyse size iyi okumalar...

***************

Zile basıp beklemeye başladım. Kapı açılınca gözlerim büyüdü.

"Noldu? Neden geldin?"

Ben de hoşbuldum!

"Annem çağırdı. Temizliğe yardım edicekmişim"

"Geç içeri. Ben annene söyliyim. Zaten bugün baya temizlik yaptı diye. Belki o zaman yaptırmaz"

"Ha ha ha!"

Onu biraz geri ittirip içeri girdim. Çok havalı hissettim kendimi. İçeri girer girmez annemle Zeliha teyze bana sırıtık bi şekilde bakıyolardı.

Arkamdan Eymen geldi. Eymen annemlere anlamayan gözlerle baktı.

"Oh oh kaynaşmışsınız"

Eymen Zeliha teyzeye gözlerini devirip merdivenlere doğru yürüdü.

Annem dirseğiyle beni dürtükleyip "Kız. Hayırdır? "

"Anne ya! Normal insanlar gibi konuştuk. Bak altını çiziyorum normal insanlar"

Annem sırıtıp Zeliha teyzeye baktı. Zeliha teyze de "Hadi bakalım inşallah inşallah. " diye ekledi.

Gözlerimi devirip vilada sopasını elime aldım. "Hadi konuşmayı bırakın da temizliğe başlıyalım" diyip yeri silmeye başladım.

Zeliha teyze elimden sopayı bi hışımla aldı.

"Sen Eymenin odasını siliceksin. burayı değil!"

"Neden ya! Ben burayı silmek istiyorum"

"Eymenin odasını silmesi zor oluyo. Ben de yaşlandım artık. sen yapıver"

"Hep de yaşlıyım diyosunuz. Allasen yaşlı mısın!?"

"Ha ha. İlahi Hazal. hadı yapıver"

Homurdanıp yukarı çıktım. Zaten akşam altı da temizlik mi olur!? Ben zaten yorulmuş işten gelmişim. Sırf işkence çektirmek için yapıyolar. Ya da evlendirmek için!

Eymenin odasının kapısının önünde durup derin bi nefes aldım. Şimdi ne diycem ben buna? 'Evin yetmedi odanı temizlemeye geldim' mi diyim.

Kapıyı tıklatıp içeri girdim. İçerde yoktu. Ohh. İşimi rahatlıkla yapabilirim artık.

Mutlu bi şekilde vilada sopasını elime alıp yeri silmeye başladım. O kadar rahattım ki filmlere özenip dans etmeye başladım.

Birden kapı kapanınca yerimde sıçrayarak arkama döndüm.Gelen kişiye tedirgince baktığımda Eymen olduğunu gördüm.Yine mi rezil oldum yaa!

Zıt KutuplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin