Merabaa! Biz geldik. Multi Eymen ve Hazal.Hadi doya doya okuyun bölümü 😘
***********
Sabah kalktığımda ilk kez bu kadar rahat uyumuştum. Gerinerek kalktım. Lan kuş tüyü mü bu yastıklar? Çok rahat.
Tam lavaboya yönelmiştim ki kapı çaldı. Kapıyı açınca bi tane otel görevlisi vardı.
"Oda servisi" diyip önündeki o tekerlekli şeyi gösterdi.
Etrafıma baktım. Filmde falan değilim demi? Özel konuk olduğumuzdan bu kadar ilgi gösteriyorlar herhalde. Yoksa ayağımıza kadar gelir mi hiç yemek?
"Ay bu benim mi şimdi?"
Adam ilk bana sonra o tekerlekli şeye baktı.
"Evet hanımefendi sizin kahvaltınız"
Elinden o tekerlekli şeyi alıp adama baktım.
"Çok sağolun"
Adamın bişey demesine izin vermeden kapıyı kapattım. Neler var içinde acaba?
Yatağa oturup tepsiyi önüme aldım. Gelsin yemekcikler!
Adını bilmediğim ama çok lezetli oldukları her halinden anlaşılan iki üç çeşit bi şeyler vardı.
Ne kadar uzun bi cümle oldu lan!
Hepsine dalıp kahvaltımı güzelcene yaptım. Dün dolabımı düzenlediğim için kıyafetlerim ordaydı.
Dolabımı açıp bi şort ve t-shirt çıkardım. Aynanın karşısına geçip saçımı taradım. Makyaj da yaptıktan sonra dışarı çıktım.
Of be ne kadar havalıyım!
Merdivenlerden havalı havalı inerken birden 'Hazal!' diye ses gelince ayağımı burkup düşüyodum ki güçlü bi kol beni düşmekten kurtardı.
Eymen.
Yüzüme gelen saçlarımı eliyle kulağımın arkasına koydu. Sırıtıp beni doğrulttu.
Birden ciddileşip soğuk bakışlarına geri döndü.
"Nerdesin sen? Saat kaç olmuş? Asistan olmak istiyorsan erken kalkıcaksın. Ama şuan bi iş yok bi saate kadar hazırlan" diyip gitti.
Ben hala olayın şokunda olduğum için mal mal duruyodum. Bu adam niye hep cool cool konuşup havalı bi şekilde yürüyerek arkasında eşek tepmiş gibi bakan beni bırakıyor!?
Daha görüş alanımdan çıkmamış Eymenin yanına koşarak gittim .
"Eymen beeey" benim seslenmemle arkasını dönünce ellerimi dizlerime koyup derin nefesler aldım. Yoruldum ayol!
"Şey ben zaten hazırım ki niye bana hazırlan gel dediniz?" Beni baştan aşağı süzüp " Heralde toplantıya olmayan şortunla girmeyi düşünmüyorsun?" Diyip eliyle bacaklarımı işaret etti.
Ay utandım şimdi he!
"Ta tamam o zaman nerede buluşalım?"
"Sahilin orda bi restoran var oraya gel. Yarım saat sonra orda ol" diyince Eymeni onaylayıp tekrar odama doğru çıktım. Doğru düzgün tatil yapamıyacakmıyım ben?Bi üst kata çıkmaya üşendiğimden dolayı asansörün düğmesine basıp beklemeye başladım. Asansör gelince kapı açıldı,içinden de kulağında telefon aptal aşıklar gibi konuşan bir adet Alperle ona en öldürücü bakışlarını fırlatan Buğra çıktı.
"Aa naber" diyerek yanıma gelen Buğraya baktım Alper de yanımızdaydı ama kimle konuşuyosa onla ilgileniyordu.
"İyidir senden, bu ne iş?" Diyip Alperi gösterdim.
"Hani siz kız avına gitmiştiniz ya orda bu kız bulmuş hani onla konuşuyor. Benlede yap kız avı yaaa"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zıt Kutuplar
HumorHazal ve Eymen... Birbirleriyle anneleri tarafından evlendirilmeye çalışan iki masum kişi. Belki pek de masum değillerdir. Görünüş olarak ikisi de birbirinden çok farklı gözüküyor. Ya içleri, duyguları, kalpleri? Aynı şey için birleşirse? Mesela AŞ...