Yine bayram bölümü. Bayramın geçeli baya oldu ama bizimde bazı fikirlerimiz vardı😊
Multi Alperimiz çok tatlı ya 😍
Bölüm şarkısı bu diye düşündük. Umarım beyenirsiniz.
Neyse size iyi okumalar😂...*********************
Tatlıları içeri götürdüm. İlk babamlara dağıttıktan sonra annemlere de dağıttım. Eveeett sıra benim tatlıma gelmişti. Direk oturup tabağımı kucağıma aldım ve tabağa daldım.
Ciddi manada daldım yanlız. Hatta gömülmüş bile olabilirim. Annemin sesiyle kafamı tabaktan kaldırdım.
"Hazalcım biraz yavaş ye istersen" Annem dişlerinin arasından konuşmuştu.
Yavaşça tatlımın son lokmasını yutup kafamı yukarı aşağı salladım.
"Ay bırak yesin kız. Ne demişler 'ye ekşiyi çıkar Ayşeyi, ye tatlıyı çıkar Hakkıyı' Hahahay!"
O sondaki gülüş neydi anam!
"Yanlız Zeliha teyzecim unuttuğunuz bi ayrıntı var. Ben hamile değilim! Ha ha ha!"
Kadına dedim bide kendim öküz gibi güldüm.
"Kız işte hamile olursan paşa olcak. İlahi seni!" diyip yine aynı kahkasını yaptı.
"İlahi ben Zeliha teyzecim. İlahi ben!" zorla sırıttım.
Bu laf uzayıcağını anlıyınca hemen kalktım. Boş tabakları toplamaya başladım. Balkona geçip ordaki tabakları da topladım.
Mutfağa büyük adımlarla girip tabakları tezgaha koydum. Tam mutfaktan çıkıyodum ki aklıma her bulaşığı yıkamadığımda annemin terlik show sahneleri geldi. Ve şuan o terlik show için pek iyi bi zaman olmadığından geri döndüm.
Tabakları durlayıp makineye yerleştirmeye başladım. Ay ne kadar hamarat kızım! Kendimi kaptırmış işimi yaparken arkamda yine! kol hissettim. Şaşırdım mı? Tabiki de HAYIR!
"Bardağı almayı unutmuşsun hamarat kız"
Bi elindeki bardağa bide ona baktım. En sonunda hızlıca elinden bardağı alıp önüme döndüm ve işime devam ettim.
"Eymen! Yanlız ben hamarat falan değilim. Bunu şimdiden açıklıyım"
"Zaten ben dalga geçtim. Hamarat falan olduğunu düşünmüyorum. Zaten bu şakayı da anlamanı düşünmedim" diyip sırıttı.
Bulaşık makinesinden bi tabak alıp bana uzattı.
"Bunu güzel durla. Hamarat kız "
"Hazaaaal! Eymeeen! Hadi gelin sessiz sinema oynuyoz"
"Sessiz sinema mı" diyip bana sorarcasına baktı.
"Ay hayır ya bu şaka dimi? Bizimkiler ve sessiz sinema ?"diye bende Eymene sorarca baktım.
"Gazamız mübarek olsun"
"Eyvallah" diyip Eymenin peşinden içeri gittim. İçeri girince herkes iki gruba ayrılmış bizi bekliyordu.
"Biz grupları ayarladık" diyen Zeliha teyzeye baktım. "Sen,Eymen,Can, Begüm ve Berkan bi grupta; Ben yani Zeliha Ha ha ha! Kocacım Engin, Sedef ve Coşkun da bi grupta "
Bak hele ya? Bir, yine o saçma kahkahasını atıp kulağımı sikti, iki de, biz niye Eymenle aynı gruptayız?
Vallahi cinnet geçircem ya bi tutturdular Hazal Eymen vakası gidiyo!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zıt Kutuplar
HumorHazal ve Eymen... Birbirleriyle anneleri tarafından evlendirilmeye çalışan iki masum kişi. Belki pek de masum değillerdir. Görünüş olarak ikisi de birbirinden çok farklı gözüküyor. Ya içleri, duyguları, kalpleri? Aynı şey için birleşirse? Mesela AŞ...