9.Bölüm

225 15 9
                                    

Multi Buğra'nın 'bakmıyomuşum gibi çek kanka' fotoğrafı sjsjsjs Neyse oy verip yorum yapın veee iyi okumalar

********************

Eymen içeri girince bende kapıyı kapatıp peşinden girdim.

Eymene baktığımda yatağıma oturmuş beni izliyordu. Aha vallahi de beni izliyor!

"Hadi gel otur yanıma" tövbestation. Bu adama tatil yaradı hee. Dediğini yapıp yatakta karşısına oturdum.

"Benim hiç uykum yok hadi senle bi oyun oynayalım" ne kadar uykum olsa da hayır diyemedim.

"Tamam ne oynuycaz?" Etrafa bakıp yarısını içtiğim su şişesini gözüne kestirdi. Alıp yarısını içtiğim suyun içinde kalanını da bitirdi.

A-ama ondan ben içmiştim. Nasıl yani biz şimdi... öpüşmüş mü sayılıyorduk?

He Hazal yakında da çocuğunuz olacak -,-

Aynen ya ne saçmalıyorum ben!?

"Şişe çevirmece"
"Ha?"
"Şişe çevirmece oynuycaz"
"E şey olur"

Gülümseyip şişeyi çevirdi. Ben soruyordum. Tam ağzımı açtım ki konuşup beni susturdu.

"Bunu itiraf şeklinde oynayalım. Kapaklı tarafı kime gelirse karşıdaki kişi hakkında bişey itiraf etsin"

Oo iyi fikir.

"Tamam, o zaman itiraf et bakalım" diyip keyifle sırıttım. Ayy acaba ne itirafı edecek?

"Kardeşine çok uyuz oluyorum" bu mu yani ede ede bunu mu ettin Eymen?

"Ee şey tamam o zaman çevirelim bidaha" ikimiz aynı anda şişeye uzanınca ellerimizi çekmeden bakışlarımızı birbirimize çevirdik.

İlk elini çeken Eymen olmuştu. Niye ki ben gayet memnundum.

"Sen çevir madem"diyince başımla onaylayıp şişeyi çevirdim. Yine o itiraf edicekti.

"Bir sevgilin olup olmadığını deli gibi merak ediyorum"

Merak mı ediyodu cidden? "Ciddi misin?"

"Senin gibi hiç susmayan bi kızla kim çıkar diye merak ediyorum" diyip kahkaha attı.

"Hiç komik değildi" Ellerimi göğsümde birleştirip yan tarafa baktım.

"Bugün Söylemeyi düşünüyo musun?"

"Iı.... Şey... Lanet olsun ki hayır" Biraz önceki kahkasından daha şiddetli bi kahka attı.

"Biliyo musun Hazal hiç şaşırmadım"

Gözlerimi devirip şişeyi elime aldım.

"Bunu görüyo musun Eymen? Bu şişeyi kafanda parçalarım" Eymen tek kaşını kaldırdı.

"Sıkıyosa dene" Biraz korkmuş olabilirim belki. Etrafima baktım. Gözüme yatağın üstündeki yastık ilişti.

"Şişe belki kafanı acıtabilir ama... " Bi hışımla yastığı alıp devam ettim. "Bu acıtmaz" diyip yastığı yüzüne fırlattım. Yataktan diğer yastığı alıp bana baktı.

"Peki düello olsun" diyip yastığı yüzüme fırlattı. Hiç durmaksızın yastığı birbirimizin yüzüne fırlattıyoduk.

Bi anda yastık elimden fırlayıp abajura çarptı. Abajur da yere düşüp kırıldı. Eymenle birbirimize baktık. Ben dudağımın kenarını ısırdım. O da omuz silkti.

"Bunu görmedin deme Eymen?"

"Neyi görcektim ki?" diyip alt dudağını büzdü.

Sonra aynıanda birden kahkaha atmaya başladık. Gülmekten karnıma ağrı girene kadar gülmeye devam ettik. Eymen ilk kez bu kadar gülüyodu sanırım.

Zıt KutuplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin