Z

332 25 2
                                    

De az első suli napon...egyszerűen borzalmas volt! Senki! Ismétlem SENKI nem beszélt velem...de nem adtam fel a reményt.Holnap új nap,új lehetőségek.Ezt még apa tanította nekem.
Másnap reggel elég nyűgösen keltem fel,anya bevitt a suliba és bekísért.Persze miután elment el kezdtek csúfolni, hogy "félős pisis" meg ilyenek.
Csendben leültem a padomhoz,nem volt padtársam sem...Elkezdődött az első óra .Az osztályfőnök néni bejelentette hogy "Megint jön egy új diák " erre a többiek csak toporzékolni kezdtek. Nem szeretik az ujjakat...
Hurrá.Egy tejföl szőke kisfiú lépett be az ajtón.

-ő itt Dani!-az osztályfőnök nő behúzta az ajtón szöszit.

-hova szeretnél ülni? -nézet Csilla néni Danira.Erre mindenki elfordult ,vagy a mellett lévő székre dobta a táskáját .

Kedves.

-hát úgy látszik csak Remény mellet van hely -jelentette ki a vörös hajú nő.

-gyere!-kiáltottam fel kedves mosolyal szöszire ,mire ő is elmosolyodott.

Így kezdődött minden...
Most 10 évvel később az a szöszi srác a legjobb haverom lett ,attol a perctől fogva,hogy mellém ült .Mi vagyunk az osztály koloncai mint általánosban,csak annyi különbséggel hogy jelenleg gimisek vagyunk Sopronban.Lehet anya is a sulitól nem mesze lakik.De 18 vagyok, ugyhogy Danival lakok albérletben.Mert megtehetem.

-hé Remééény!-kiáltott Dani. -hol a telefonom?!?

-Fürdök ne zaklass!-nyomkodtam tovább a telefonját a kádba feküdve.

-ott van nálad mi?!?Ha nem adod oda be megyek érte! -erre csak felkuncogtam.

-nem tudoooom oda adni bcs. Pont Kriszel beszélek. -nevettem fel.

Krisz a jelenlegi Barátom...nah mindegy.Danival elég nehéz együtt lakni,folyton kiabálunk egymással mint valami zsörtös házasok.De totál megéri, nagyon birom ezt a f@szt.

-pisilnom kell! -nyavajgott tovább Dani.

-szöszi hagy már!-nevettem fel.

Fél óra mulva kimásztam a kádból ,de persze pizsit nem hoztam be magamnak. Fasza.

-Daniii-kezdtem könyörögni-hozz nekem egy pólóót .Léciii.-persze nem kaptam választ .

Köntöst vettem és kimásztam a párás helyiségből.Oda sétáltam Dani szekrényéhez és ki vettem belőle egy pólót .

-telefonom?-ijesztett meg a hátam mögül.

-bazdmeg!-ugrottam fel.-tessék te telefon buzi-dobtam le neki az ágyra.

És én is lefeküdtem mellé.Szőke egyenes hajamat kezdte piszkálni.

-Nem megyünk el holnap moziba? -nézett rám a fiú.

-nem jó... Kriszel van programom....

-Megint ez a fasz! Koptasd már le.Nem is szereted!-meg dobott egy kipárnával, mire vissza dobtam.Ebből persze heves párnacsata harc lett.

Mi leszek ,ha nagy leszek? #BefejezettWhere stories live. Discover now