Este Dani fingom sincs hová tűnt. Kb 7 óra lehet ,de még mindig nem jelent meg.
Suli után egyszerűen eltűnt.
Remélem nem az igazgatói miatt harakszik rám.Tudom hogy mindíg veszekszünk. De azt tudjuk, hogy csak poén...mind amikor a srácok bunyóznak az osztályban.Nem komoly dolod.
De most télleg ideges vólt rám,amikor ki jöttünk az igazgatóiból...
Sosem vesztünk még össze, és most télleg pánikolok.
Elkezdtem megcsörgetni Szöszit, de nem vette fel ,kinyomta.
Meg próbáltam még egyszer.-szeja...-vette fel vegül Dani.
-végre! Azt hittem már meghaltál.Ugye nem harakszol?
-figyi beszélnünk kéne... -szólalt meg halkan.
Nem szólaltam meg,csak vártam hogy tovább mondja.
-elköltözök.-jelentette be hirtelen.
-mi?? Miért? Hol vagy? Oda megyek!Beszéljük meg!-rémültem halálra.-n-nem erről van szó...csak tudod... én nem...n-nem tudok tovább csak a haverod lenni...sajnálom.A cuccaimat már elvittem.
-figyelj, ha ez a mai nap miatt van sajnálom! Jóvá teszem!
-nem rólam van szó.Szia-felelte remegő hangon és ki nyomta.
Lesokkoltam.Egyszerűen nem tudtam felfogni ,hogy a legjobb barátom egyszerűen szakított velem.
Eldobott,mint egy elhasznált rágó gumit... nem!Ez igy nem lessz jó! Egy barátság, azért barátság, mert nem lehet csak úgy eldobni.Nem igaz?A telefonomért kaptam és mesengeren megkerestem a fiút.
ÉN:szia!mi a szar volt ez ember?? Hol a faszomba vagy?gyere haza most!
Szöszi látta 22:34-kor.
ÉN: bocsánat...nem tudom mit csináltam, de nem akartalak megbántani sajnálom😫
Szöszi látta 22:44-kor.
ÉN: figyi kérlek ne csináld ezt. Szeretlek és nem akarlak elveszíteni. Te vagy a legjobb barátom! Ne legyél már ekkora pöcs!Kérlek szöszi...hiányzol.
SZÖSZI:szeretsz?
ÉN: hát... barátilag jah.
Szöszi éppen ír.És kb 10 percel késöbb is még mindíg írt, aztán kitörölte a mondani valóját.
ÉN: miért nem írtad le?
SZÖSZI : mert nem fontos...
ÉN: amit tíz percig ír az ember, biztos fontos.
SZÖSZI: Mondom nem számít bazdmeg!Kérhetek tőled valamit?? Ne írj többet!Még kb egy órán keresztül irogattam neki.
Legalább 100 üzenetet kaphatott tőlen,de kb a 40.üzenettől már meg sem nézte.
Először elküldtem a picsába.
Aztán bocsánatot kértem.
És mégegyszer elküldtem a picsába ,mert nem irt vissza.
Így ment ez egy ideig amíg meg nem untam.
Nem tudom most mit csináljak.Mereven kezdtem magam elé bámulni, mikor felfedezték, hogy potyognak a könnyeim.
YOU ARE READING
Mi leszek ,ha nagy leszek? #Befejezett
RandomEgyszer volt ,hol nem volt.Volt egyszer egy Remény nevű nyolc éves kislány... Ennek a kislánynak el kellet hagynia barátait,mivel el költözött anyukájával. De az ujj suliban nem fogadták be...egyetlen barátja lett: egy szőke kisfiú. Kivel 10 év mulv...