Másnap reggel kócos szőkésbarna fürtjeim miatt keltem.Mivel fele "hajkoronám" a számba volt.
-Dani!-pattantak ki a szemeim-Jó reggelt!-dobtam meg egy párnáva szöszit aki a velem szembe lévő egy személyes ágyon horkolt.
-mi va'? -nézett rám csippás szemmel,de csak egy bájos mosolyt villantottam neki.
Feltápázkodtam selymes paplanom melegéből és lassan oda sétálva haverom ágyához meg böködtem, de csak morgott egyet.Nem volt mit tenni ezért rá ugrottam és el kezdtem csikizni.
-kelj már fel te paraszt!!-kezdtem el csikizni a hátán ülve.
-neeee-kezdett el nyávogni a fiú ,azzal az ultra éles hangjával.
-basszus a fülem!-nevettem el magam.
Elmentünk a suliba, nem messze volt az albérletünktől ezért gyalog mentünk .
Dani év elején még mellettem ült, de folyton dumáltunk órán,lökdöstük egymást, galacsinokkal dobáltuk a többieket...stb.Ezért most én leghátul ülök, bal oldalon.Szöszi meg legelöl, jobb oldalon.Elég messze vagyunk egymástól, de így is megoldjuk a komunikállást.Levelezünk.Ha a többiek megunják adogatni a kis cetliket, egyszerűen át dobjuk egymásnak a termem másik félbe.Ennyi.
Dani szerencsés ,mert mellett nem ül senki,nekem meg Büdi mellet kell ülnöm...hurrá.
Órák után fel hívtam Kriszt a barátomat...aki 2 évvel felettünk jár-Szia cicca-szolt bele. -végeztel?
-jah te?-kérdeztem közönbösen.
Daninak igaza van,nem szeretem, dobnom kéne...de ő az egyetlen aki miatt kicsit népszerűbb lehetek...senki nem szeret ki közösítve élni nem?
-Én még nem,pont órán vok.De mingy kiverem a balhét azt lelepek.Szökő kútnál várj meg.
-ok-tettem le ezzel a telefont.
Néha elgondolkodok azon, hogy egy hülye pcsa vagyok.Hisz vele is csak azért jarok ,mért népszerűbb akarok lenni...mindegy.
Kisétáltam a megbeszélt helyre és vártam.
Bekapcsoltam a zenéim közük random egyet ami greenday egyik számára sikeredett.Halkan kezdtem el dúdolni és a kicsi parkot kezdtem bámulni.Eltelt egy kis idő .Rá pillantottam a telefonomra és lám mit látok? Már egy és fél órája itt ülök.Najó ...én lelépek.A suli felé vettem az irányt hátha út közbe találkoznék Krisszel.És csodák csodájára meg is pillantottam. Csak...
YOU ARE READING
Mi leszek ,ha nagy leszek? #Befejezett
RandomEgyszer volt ,hol nem volt.Volt egyszer egy Remény nevű nyolc éves kislány... Ennek a kislánynak el kellet hagynia barátait,mivel el költözött anyukájával. De az ujj suliban nem fogadták be...egyetlen barátja lett: egy szőke kisfiú. Kivel 10 év mulv...