A kórház ugyan úgy nézett ki mind egy hete,azzal a különbséggel ,hogy a portás Néni egy cuki tollas kalapban üldögélt.
De jó... hogy tudnak ezek örülni amikor itt fekszik kómában anyukám? Mindegy, nem leszek kedv rontó.-csókolom, magának van szüli napja?-vigyorogtam amennyire csak tudtam.
-igen.-mosolygott az amúgy komor ábrázatú nő.-Doki arra van- mutatott egy ajtó fele
El idultan és a vállam felett vissza kiabáltam hogy "boldog szülit néni!,, és erre felnevetett.
Besétáltam a fehér, nagy ajtón és megpillantottam néhány nővért és orvost falatozni.-szia Remény! -jött oda hozzám Doki egy szelet sütivel.
-kösz-eröltettem magamra egy mosolyt és el vettem a rózsaszín cukirmázzal bevont puncstorta szeletet.
-örülök hogy el jöttél!-mondta kedvesen.Bólintottam.
-megnézem anyumat- mutattam a hosszú folyosóra és elindultam.
-oké! -szólt téli szájjal.Fel kuncogtam.
Jófej egy orvos az biztos.
Be nyitottam a kis ajtón és minden ugyan úgy volt mind eddig.Ugyan úgy feküdt, ugyan ott volt a kezére kötve az infúzió.
Egyszerűen nem bírom így látni anyumat...inkább kimentem es gyors megettem a nekem szánt szeletet. Vissza mentem és el köszöntem Dokitól.
Haza fele sétálva észre vettem ,hogy már 6 óra, úgy hogy fel tudom hívni Marcit.
Hmm amugy ha a pizzásnál dolgozik néha szerezhetnek nekem ingyen pizzát.Vagy legalább akciósat.-szia.-hivatm fel a gyönyörű zöld szemű fiút,ő az első csöreenésre fel vette.-végeztél?
-aha-szolt bele kedvesen.-akarsz bulizni egy jót? -nevetett
-ki nem hagynám! Hol taliznánk?-kérdeztem egyből, de próbáltam laza maradni.
-Pl a Central Palace-nél?-kérdezte.
-oké nemsokára ott vagyok!-tettem le a telefont izgatottan.
Sopron egyik legnépszerűb discojában fogok bulizni!Méghozzá Marcival!Annyira jófej...és,és cuki.Kicsit segít el felejteni ezt az egész felfordulást. Nem gondolok annyit Anyára és Danira, ha vele vagyok.Vagy róla gondolkodók.
Elég messze van tőlünk ez a hely úgy hogy a lehető leg gyorsabban felvettem egy rövidnadrágot harisnyával.Mert azért hideg a tavasz,meg egy fekete polót amin piros rózsák és közepén egy halálfej volt.Persze ezt anyu régi cuccai között találtam. Az én cuccaim...olyan cukik.Divathoz hűek. Olyan műpicsás lányoknak valók,amilyen én is voltam régen.
Gyalog voltam kénytelen menni.
YOU ARE READING
Mi leszek ,ha nagy leszek? #Befejezett
RandomEgyszer volt ,hol nem volt.Volt egyszer egy Remény nevű nyolc éves kislány... Ennek a kislánynak el kellet hagynia barátait,mivel el költözött anyukájával. De az ujj suliban nem fogadták be...egyetlen barátja lett: egy szőke kisfiú. Kivel 10 év mulv...