És csodák csodájára meg is pillantottam.Csak az volt az elképzelés és a valóság közötti különbség, hogy pont egy csajjal smárolt...a gimi falának dőlve. Sosem csaltak még meg, úgyhogy kicsit lesokkolt a látvány.
De fél perc alatt össze pofoztam magam és egyszerűen oda sétáltam. Neki könyököltem a falnak és bámulni kezdtem őket, amíg a fiú észre nem vett.-ez meg ki a szar? -kérdezte a bárna seggig erő hajú csaj flegmán.
-mennyetek szobára!-neztem a fiú szemébe, aki kétségbe esett tekintettel nézett rám.
-Amúgy az osztálytársad vagyok te pcsa! És ennek a pöcsnek a VOLT csaja.-vontam vállat és elsétáltam.
Remélem szép kilátást kapott Krisz a seggemröl.Csak hogy lássa mit veszített el. Pff ez azért fájt.
Miután tudtam, hogy már nem lát a fiú, egyenesen a házunkhoz rohantam.Ahol anya lakott. Nem messze van az albérletünktől, ahol Danival lakok.De oda most nem akarok menni ,mert csak egy "én megmontam "-ot kapnák szöszitől.Úgyhogy go anya.
Kb 10 perc futva és ott is voltam régi othonom előtt.-szia anya...-nyitottam be az ajtón.Meglepődötten köszönt nekem, de látta ,hogy valami bajj van.
-mi a baj Remény?-kezdte el simogatni az arcom.
-ennyire látszik?
-gyere csinálok egy kakaót -hívott beljebb.
A kakaója mindíg jobb kedves derített.És ezt ő pontosan tudta.Mindent el meséltem neki.
Anya türelmesen halgatott végig mint mindig. Ő a legjobb barátnőm, lehet csak azért mert rajta kívül sosem volt egy barátnőm sem...vagy csak mert neki bármit el mondhatok.
Anyum elment fürödni mert reggel korán megy dolgozni.Én meg itt maradtam.Olyan fura nekem ez a hely.
Kb 4 éve költöztem el innen.Csendben körül néztem ,és egy könyvekkel teli pakolt polcon, megláttam gyerekkori fotóimat.Néhányon Szöszi is rajta volt.
Felvánszorogtam a nyikorgó lépcsőn egyenesen a régi szobám felé. Mennyi emlékem van erről a rohadt lépcsőről is.Még kicsik voltunk Danival amikor bújócskáztunk este,és Szöszi le esett, vagyis inkább le gurult a meredek lepcsőn.Egyenesen az üveg asztalba.Hál isten az asztal nem tört el,így a fiú is megúszta egy törött kézzel ,és egy hegel a bal szeme alatt, ami még mindíg látszik egy kicsit.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mi leszek ,ha nagy leszek? #Befejezett
AcakEgyszer volt ,hol nem volt.Volt egyszer egy Remény nevű nyolc éves kislány... Ennek a kislánynak el kellet hagynia barátait,mivel el költözött anyukájával. De az ujj suliban nem fogadták be...egyetlen barátja lett: egy szőke kisfiú. Kivel 10 év mulv...