T

192 16 1
                                    

A kis fehér szóbában 2 ágy volt, ezért a másikat oda toltam anyum mellé és lekapcsoltam a kis éjjeli lámpát.Egy kicsit néztem az alvó nőt, és álomba sirtam magam.
Másnap doki keltett.
-menned kéne.
-jó... -morogtam.
Megpusziltam anyukámat és kifelé indultam.
Doki a fehér szóba ajtónál várta, hogy ki érjék.
-jaj doki! Majdnem el felejtettem!Itt a telefon számon, kérem hívjon fel ha van valami infó anyumrol.
-Rendben.-bólintott.
Kisétáltam és egyszerűen nem tudtam, hogy most mit csináljak az életemmel.Suliba tuti nem fogok menni...szarnak van kedve suliba menni amikor haldoklik az anyja.Tudom hogy ezentúl anya házában kell lennem,locsolni kell a növényeket,amik anyunak nagyon sokat jelentenek.Meg persze Chilit a cicát is etetni kell.Danival az albérlet már nem működhet... mert szarik rám.És egyedül nem tudom fizetni a bérleti díjat.
Oda érve a nagy házhoz be dugtam a kullcsot amit a Doki nyomott a kezembe még este.
-de kihalt itt minden- néztem körbe mikor megpillantottam Chilit.-szeja kiscicám!-vettem az ölembe.
Pár nap el teltével megpróbáltan Daninak írni..de nem írt vissza.Apró öröm az életembe, hogy mégsem leszek annyira egyedul ebbe a nagy házba,hisz itt lesz Chili a 2 hónapos perzsa macskám!Hip hip hurrá.
Kéne valami kaját csinálni...pehk hogy nem tudok főzni.
-szerintem rendeljünk pizzát-néztem hatalmas vigyorral a cicámra, mire ő csak értetlenül nézett.

Bocsi gyerekek,hogy ez a rész kicsit laposra és rövidre sikerült.Tudom, hogy nagyon kevés érzelmet vittem bele.De az eredeti verziót nem akartam fel rakni...mert atól még nekem is el ment az élet kedvem...

Mi leszek ,ha nagy leszek? #BefejezettWhere stories live. Discover now