Felhívva az első pizzást akit találtam,rendeltem egy extra chilis, kukoricás,sonkás,pepperonis és paradicsomos pizzát.Pár percet várva (ami kb egy óra volt,de már úgy el száll az idő) meg is jött a pizzás csávó.Kinyitottam az ajtót és egy ismerős arc ált velem szemben.
-te a pizzásnál dolgozol?-röhögtem fel a fekete hajú fiút nezve,akivel multkor a parkban találkoztam.
-jah...-nézett félre és ugy látszott nincs vicces kedvében.
-amugy hogy is hívnak?-neztem rá kicsit kínoasan mert nem tudtam mikor látom újra,ezért tudnom kellet a nevét.
-Marci -húzta vigyorra a száját.-omm bocsi de sietek-nyújtotta felém a számlát mire lekonyult a szám.
Őaz egyetlen ember aki beszel velem.Mindegy...
-deee holnap rá érek! ! Itt a mobilszámom,hívj fel olyan este 6 körül -vigyorgott.Oda adtam neki a pénz és el köszöntünk egymástól.
Szerintem senkinek sem fogom el mondani mi van anyummal...Max ha Dani már nem harakszik rám.Neki persze el mondom.
Vissza térve az egyedüllét be .hurrá.
-Chili kérsz pizzát?-bontottam ki a nagy dobozt.
Erre fekete perzsa cicám csak nyávogott egyet.
-hmm ez fincsi!-dőltem hatra a kanapén egy pizza szeletet majszolva.
Chili a hasamra fekve dorombolni kezdett.
-hiányzik szöszi -neztem bambán a plafont.-de jó lenne ha tudnál beszelni- ültem fel és magam mellé tettem a feket szőrgombócot
Engettem magamnak fürdő vizet és bele feküdtem.Chilike a mosógép tetején elhejezett törölközőkre feküdt. Ő lesz a társaságom még egy jó ideig...
Este furcsa módon könnyen el aludtam.Pedig azért a napokban ez nem volt rám jellemző...
Talán azért mert meg volt a tudat bennem.Hogy valakit mégis érdekel mi van velem...
Reggel olyan 10 óra körül kelhettem.Meg reggeliztem.Azaz meg ettem a maradék pizzát és chilinek is oda adtam a kajáját.Nem akartam ma is egész nap a tv- t bambulni,ezért inkább el mentem le zuhanyozni.-telefon!-kiáltottam fel ,és ki pattantam a vízből, egy törölközőt probaltam magam elé fogni.De most annyira nem erdekelt hogy mim lóg ki .Ki látja ? A macska?
-helo helo!-vettem fel izgatottan.
-jó napot!-szolt bele Doki a monbilta.
-oh maga az...-mondtam halkan.Abban reménykedtem, hogy Dani hív...
-elvégeztünk pár vizsgálatot..és az anyukája belső szervei gyógyulni kezdtek.Bár a felépülés elég nehéz, hogy kómában van- harapta el a végét.
-rendben-hunytam le a szemem, hogy ki gördüljessen rajta egy könnycsepp-.És nem tudják mikor kel fel?-érdeklődtem rekedt hangon.
-sajnos nem.
-aham...köszönöm hogy szólt -köszöntem el.
-várj!Az egyik nővérnek szüli napja van,rendeltek neki tortát és egy csomó megmaradt .Ha van kedved ugorj be,még csak délután 4van. teszek neked félre .
-köszönöm ,még meg gondolom.
-okés.Szia Remény.-tette le a telefont.
Kedves egy ember.Jelenleg ő az egyetlen aki törődik velem.
Elég irónikus a nevem...Remény.Ch.Inkább csak a balszerencse kísér.
Vissza mentem a zuhanyzóba, hogy a maradék meleg vizet is el használhassam.
Az életem fenekestül fel fordult.Ez tény, de attol még szeretem a tortát ,és így anyut is meg tudom nézni. Kinéztem az ablakon,már kezdett sötétedni, de elég jó idő volt.Ezért fel kaptam egy barnászöldes sortot és egy Guns 'n rosis- os pólót. Megetettem Chilit a kedvenc tonhalas konzervjéből.És elindultam.Amugy a Chili név onnan ered, hogy a Bábel című könyvben Kolos Chilinek hívja a főszereplo lányt (Zsofit) és nagyon tetszett ez a becenév
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mi leszek ,ha nagy leszek? #Befejezett
DiversosEgyszer volt ,hol nem volt.Volt egyszer egy Remény nevű nyolc éves kislány... Ennek a kislánynak el kellet hagynia barátait,mivel el költözött anyukájával. De az ujj suliban nem fogadták be...egyetlen barátja lett: egy szőke kisfiú. Kivel 10 év mulv...