E

222 17 2
                                    

Reggel egyedül keltem az albérleti házunkban.
*házamban... bcs Dani már nem lakik itt...meg kell szoknom.
Persze kurvára elkéstem ,mert szöszi párnájára szoktam felkelni.Rá pillantottam az órákra és 11:27 volt...hát ma nem megyünk suliba.Felkaptam az első ruhát ami a kezembe akadt.Ami most egy fekete farmerből és egy lógos fekete kék mintás pólóból ált.
Lesétáltam a panell ház lépcsőjén és anyum háza felé kezdtem el gyalogolni.
Nem szeretek egyedül lenni. Ha nem lennék ekkora elkényeztetett ,hülye szőke akkor talán Dani sem ment volna el...
Oda érve a házhoz bekopogtam,de semmi válasz.
Megpróbáltam be nyitni,de az ajtó zárva volt.

-ez futa. Anya dél előtt mindíg itthon van. -kezdtem el magamnak dumálni.

Elő vettem a telefonomat és megkerestem benne anyu telefon számát.
Elkezdtem csőrgetni,de semmi.
Próbáljuk meg még egyszer!
Megint semmi...kezdek aggódni, de lehet csak dolgozik
.Vagy elment boldba és itt hagyta a mobilját...remélem.
A ház elott van egy kis park jellegű valami,de inkább játszónak mondanám.
Oda lesétálok addig amíg anyu nem ér haza.
Leültem az egyik padra és a telefonomat kezdtem el nyomkodni.
Wattpadon van egy csomó blog amit el szeretnék olvasni.
Imádok olvasni!

-csumi csajszi-egy kedves fiú hangja szakította meg a gondolat menetemet.

-heloo-neztem rá érdeklődve,de a fekete hajú fiú csak mosolygott rám és várta hogy felismerjem.

-nem ismersz meg mi?-nevetett.

-ööö-nyöszörögtem a fiút nezve.

-egyel fölötted járok...voltunk egyszer közös vitorlás táborba-tárta szét a kezét.-Marci tudoood-probálkozott tovabb én meg mindent tudóan bólogattam .

-megvaan!-csináltam ugy mindha tudnám ki ő.

Biztos vagyok benne, hogy ti is voltatok már olyan helyzetben, hogy valaki csak úgy oda sétált hozzátok és el kezdett neked dumálni.
Neked meg dunsztod sem volt róla ki ő, de azért kedvesen válaszoltál minden kérdésére.Na ez pont ilyen helyzet volt.
El beszélgettünk a suli szar menzájáról...ki beszéltük pár osztálytársunkat meg ilyenek.A végére egészen meg kedveltem ezt az emo jellegű fiút

-gáz van? Elég sápadt vagy.-kérdezett rá hirtelen.

Őszintén. Igen gáz van...a legjobb barátom megunt vagy nem tudom.Az anyám meg el tűnt.

Mi leszek ,ha nagy leszek? #BefejezettWo Geschichten leben. Entdecke jetzt