T

244 21 1
                                    

Másnap ugyan úgy kezdődött a szánalmas minden napi életem. Hurrá...
Be értünk a suliba és Eszti már Dani padján várta őt.(Eszti szerelmes Szöszibe ,nem is tagadja.De a fiú csak hülyíti szegény csajt.)

-szia szia.-köszönt a gesztenye barna hajú lány az említettnek.

-csumi -felet a fiú lazán.Eszti engem kezdett bámulni, hogy mit rontom itt a levegőt, úgyhogy inkább arréb áltam.A padom felé sétálva valaki meg dobott egy krétával.

-ki...?-néztem körbe szúros szemekkel.

-mivan festetszőke -nézett gonosz vigyorral az osztály "Alfahím"-je.

Dani észre vette az incidenst és felém vette az irányt.
De már késő volt,nagy léptekkel odasétáltam a csesztetőmhöz és adtam neki egy gyomrost.

-ezen is röhögj faszfej!-szerencsémre ebben a pillanatban lépett be az osztályfőnök nő...

-Gabi néni! Gabi néni! -szaladt oda az egyik picsa az idős nőhöz .

-Remény! Dani! Be az igazgatóiba!Veled még később beszélek! -mutatott a tanár az alfahímre.

-d-de Dani nem is csinált semmit!-védtem haveromat ,aki meg szeppenve ált mellettem.

Erre a nő csak az ajtó felé mutatott.Lassan felsétáltunk a tanár elött slattyogva.

-Mi történt pontosan?-ültetett le minket az osztályfőnök.

Részletesen elmeséltem a sztorit,de csak annyit felelt rá hogy "ez nem kifogás".
Persze kaptam érte egy rovót ,de totál megérte.Danit sajnálom egy kicsit az egészben,hisz ő nem csinált semmit.

-Hé ne nézz már így rám -boxoltam válba a fiút az igazgatóiból kifelé sétálva.

-mostantól nem szólok hozzád!-vágta be a durcit Szöszi.

-olyan vagy mint egy öt éves... -jelentettem ki.

Mi leszek ,ha nagy leszek? #BefejezettWhere stories live. Discover now