Z

174 14 3
                                    

Istenem de jó pasi...biztos meg találja majd élete szerelmét.
Aki szintén baromi jó pasi lessz...én meg majd örülhetek magamnak ,hogy van egy meleg haverom.Érzem hogy vicces lesz majd.Járkálunk majd a plázába és meg nézzük a srácokat.Hmm.

-omm,van valami az arcomon vagy mi?-kérdezte hiretelen és meg szakította az elmélkedésemet.

-bocs nem akartalak bámulni...csak a jövőn gondolkodtam.

-télleg? És mire jutottál? -mosolygott kedvesen.

-arra hogy egyedül fogok meghalni 10 macskával- vágtam rá egyből, jót nevettünk.

-hé ennek nem kell így lennie -kacsinrott rám.

-persze...Dani nagy ívből szarik rám...

-hé itt vagyok neked én-tárta szét a karját

-jah-vigyorodtam el- addig amíg nem lesz egy pasid.Akkor mi lesz? Én leszek a felesleges harmadik vagy mi?-nevettem kínosan.

-sosem foglak el hanyagolni,meg ígérem- ölelte meg a vállam.

-helyes! Amúgy is tőlem már nem szavadulsz!- kacsintottam és ásítottam egyet.

-álmos vagy?

-aham.-Bólintottam mire a lábára paskolt.Rá dőltek és el is alidtam egy szem pillantád alatt.

-hé csajszi nem akarsz fel kelni? - éreztem egy huppanást a kanapén.

-hagyál- morogtam mire fel nevetett.

-kérsz egy kávét?- kérdezte rekedtemn.

-aham- asítottam.És Körül néztem - te hagytad hogy a nappaliban alugyak? Szemét!-vágtam hozzá egy párnat.

-ne fárasz csajszi nincs erőm még a párnát sem vissza dobni-fújta bele az orra egy zsepibe és ki ment a konyhába.

Mi leszek ,ha nagy leszek? #BefejezettWhere stories live. Discover now