Büyük salona girdim.T'Challa ve Steve aynı koltukta oturmuş bir şeyler konuşuyordu.Zar zor yürüyordum.Açlık ve acı yürümeme engel oluyordu."T'Challa."İkisi de bana baktı.T'Challa oturduğu koltuktan gülerek yanıma geldi.Yanıma yaklaşırken morluklarımı fark etmiş olacak ki gülüşü silindi.Steve de hemen arkasındaydı."Kim yaptı sana bunu böyle?"Ondan destek almam için nazikçe kolumu tutup beni koltuğa oturttu.İnleyerek oturdum koltuğa."Elpis,ne oldu?"bu sefer konuşan Steve'di.Gözlerim dolmuştu.Nasıl anlatacaktım olanları?"Bucky deliye döndü ve biraz hırpaladı beni."Steve başını aşağı eğdi.T'Challa'nın duyduğu sinir gözlerinden akacak gibiydi.""Yine mi Buck!"dedi Steve ve sinirle ayağa kalktı.Yine mı derken?"İlk seferi değil mi?"dedim.Steve ellerini havaya kaldırdı ve başını salladı."T'Challa bunu ondan sildigini söyledin!"Çok sinirlendiği belliydi.T'Challa'ya anlamsızca baktım.
"Sovyetler birliği zamanında onu kontrol etmek için zihnine kara büyü gibi bir şey yerleştirmiş."dedi.Şimdi herşey mantıklı geliyordu.Steve yerine oturdu ve konuşmaya başladı."Bucky şimdi nerede?"Kafamı Steve'e çevirdim."Evde... Uyuyor."Steve'in şaşkınlığı yüzünden okunuyordu."Elpis neler oldu?"Şimdi mahvolmustum.Nasil izah edecektim?Utancım tüm vücudumu sarmıştı.Tüm bu olanları birleştirip tek bir cümle de topladım."Bana zorla sahip oldu."Gözlerimden yaşlar peş peşe düşüyordu.Zaman durmuş gibiydi.T'Challa Hayretler içerisinde bana bakıyordu.Steve sinirle koltuktan fırladı ve koşarak salonu terk etti.T'Challa beni nazikçe tutarak kaldırdı ve yürümeye başladık.
Geniş bir yatakta uyuyordum.Yaralarım temizlenmiş ve dudagimda ki patlak dikilmişti.Hemsirelerden biri bana serum takmakla meşguldü.İşi bittikten sonra odayı terk etti.Yanlız başıma kalmıştım.Sevdiğim adamın beni bu şekilde hamile bırakacağı aklımın ucundan geçmezdi.Ama bunu onun yapmadığını biliyordum.Kim beni ondan hamile bırakmak isteyecek kadar zalim olabilir ki...Aklıma tek bir kişi geliyordu.Düşüncelerim kapının açılmasıyla bozuldu.Steve gelmişti.Yavas adımlarla yanıma geldi ve yatağıma oturdu."Elpis,Bucky geldi.Hiçbir şey hatırlamadığını söylüyor."
"Onu suçlayamam.Bunları o yapmadı."Steve şaşırmış gibiydi."Babam yaptırdı bunu."Şaşkınlığı iyice artmıştı."T'Challa avukatlarla konuşuyor.Dava açıcak."dalga geçer gibi gülümsedim."Steve eğer hamile kalırsam Bucky'yle beraber yaşamak istiyorum.Ama çocuk olmazsa lütfen onu dünyanın öbür ucuna götür.Ona dava açmayı düşünmüyorum"Uzun uzun bana baktı."Bucky şimdi nerede?"Sözüm biter bitmez kapı tekrar açıldı.T'Challa ile Bucky içeri girdi.Bucky'nin elleri kelepçeliydi ve yüzünde morluklar vardı.T'Challa Bucky'yi içeri attı."Steve gel benimle."Bana sinirli bir bakış attı."Ne konuşacaklarsa konuşsunlar"Steve yataktan kalktı.T'Challa ile beraber odayı terk ettiler.Bucky ile aynı oda da yalnızdık.Kafası önüne eğikti."Bucky."sesimle irkildi ve ayağa kalktı.Kapıya yönelecekken onu durdurdum."Bucky yanıma gel."Yavaş adımlarla yanıma yaklaşıp yatağıma oturdu."Ne yaptığını hatırlıyor musun?"gözlerimin içine bakarak"Hiç bir şey hatırlamıyorum."dedi."Avuç içine bakmam lazım."Elini tuttum ve çevirdim.Tam düşündüğüm gibi."Eğer hamileysem kocam olmanı istiyorum."Şaşırmıştı."Ölmeyi hakediyorken bana cennet mi vaad ediyorsun?"sevdiğim adama uzunca bir müddet baktım."Sana bayılmıyorum.Doğacak çocuk babasız büyümesin istiyorum sadece."Afallamıştı.Elimi tutmak için uzandı.Elimi olduğu yerden geri çektim.Ondan hâlâ korkuyordum.Titremeye başladım.Mavi gözleri gözlerime kitlenmisti."Benden hâlâ çok korkuyorsun, değil mi?"Mavilikleri bileğime kaydı.Mosmordu, hırpalanmış bir serçe kadar savunmasız kalmıştım."Kendimden nefret ediyorum"Başı öne eğildi."Sadece senin canını değil.Çevremde ki herkesin canını yakıyorum."Bucky'nin geçmişi hakkında pek bir şey bilmiyordum.Onu seviyordum.Geçmişi pek de önemli değildi."Barnes,ne kadar canımı yaktığını bir bilseydin yüzüme bakamazdın.Senden nefret ediyorum."Göz göze geldik.Gözleri dolmuştu.Yüzüne yapmacık bir gülümseme yerleştirdi.Derin bir nefes aldı ve hızlıca ayağa kalkıp odayı terk etti.
1 ay sonra
Gebelik testimi almak için doktor kapısında bekliyordum.Bucky'yi 1 aydır görmüyordum.Tek başıma bir apartman dairesinde oturuyorum.Steve her gün ziyarete geliyordu.Bana şimdiden bir kaç şey öğretmişti.O kadar iyi anlaşıyoruz ki bazen onu Meruan'a götürüp arkadaşlarımla tanıştırmak istiyorum.Arkadaşlarımı özlemiştim...Krallıkta geçirdiğimiz günleri,çocukluğumu, gençliğimi.İç çektim.Kapı açıldı ve içerden "Sıradaki"diye bir ses geldi.Ayağa kalktım ve kapıdan içeri girdim.Kafam deli düşünceler ve heyecanla kaplıydı.Oda da beyaz bir masa da oturan ,beyaz saçlı, gözlüklü bir adam vardı.Beni bekliyordu.Masanın önünde karşı karşıya konulmuş sandalyelerden birine oturdum."Elpis Thanork.Değil mı?"Heyecanla gülümsedim."Evet."
Sandalyesinden geriledi ve masanın altına uzanıp bir kağıt çıkardı.Kağıda bakmak için uzandım."Pozitif."Şaşkınca kağıda baktım.Bunun ne demek olduğunu bilmiyordum."Yani?"dedim.Doktor gülümsedi."Hamilesiniz."Mutlu olmuştum.İlk defa böylesine mutlu oluyordum.Elimi karnıma götürdüm ve sesli bir şekilde güldüm."İlk çocuğunuz mu?"Heyecanla kafa salladım.Doktorun yüzünde ki gülümseme büyümüştü.Çıkmak için ayağa kalktım ve doktora teşekkür edip odayı terk ettim.Arabayı hızlı bir şekilde sürüyordum.Karnımda bir bebek olduğu hissi beni deli gibi mutlu etmişti.Steve'e bu haberi vermem gerekiyordu.Sonunda eve varınca freni çektim.Arabadan anahtarı çıkardım ve çıktım.Koşarak eve gittim.Kapıyı ritimli bir şekilde çaldım."Steve!"Kapının ardından ayak sesleri geliyordu.Kapı açıldı ve karşımda gördüğüm yüzle karşılaşınca donakaldım.Bucky..."Elpis?Ne işin var senin burda?"Yüzümden gülümseme silindi."Steve evde mi?"Arkadan ayak sesleri geliyordu.Steve kapıya geldi."Elpis?Bir sorun mu var?"Endişelenmiş gibiydi.Heyecanla kağıdı uzattım.Kağıdı kavradı ve okumaya başladı.Aniden bakışları bana dönünce gülümsedim."Hamilesin."Evet anlamında kafamı salladım.Bucky gülümsüyordu.Kağıdı Steve'in elinden çekti ve kendi de okudu.Kafasını kaldırdı ve gülümsemesi büyüdü."Cinsiyetini çok merak ediyorum."dedim.Steve güldü."Erkek olursa babası gibi deli olur."Göz ucuyla Bucky'ye baktı.
"Bucky bebeğine patik örmeye başla bence" dedi Steve.Bucky ona sinirli bir bakış attı.Steve gülerek eve geri girdi.Bucky bana gülümsüyordu hala.Kızarmıştım, hafifçe kıkırdadım."Ne kadar kızarsan kız ama bunu yapmak zorundayım."dedi ve bileğimden tutup beni kendine çekti.Ne olduğunu anlamadan dudaklarımı öpmeye başladı.Onu itmem gerekiyordu ama baba oluyordu.Heyecanını bir şekilde atması lazım.Kısa süren bir öpüşmeden sonra geri çekildim.Yanaklarımın sıcaklığını hissediyordum.Bakışlarımı yere çevirdim.Bir kaç dakika sonra Steve kapıda belirmişti.Bucky'ye anahtar uzattı."Artık karınla mükemmel bir hayat yaşayabilirsin."Bu kadar çabuk muydu?Bucky güldü.Anahtarı cebine attı."Yarın saat 22:00 gibi bavulunu toplayıp vereceğim adrese gel."Kafa salladım ve arabaya doğru ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bucky Barnes - Yabancı (Düzenleniyor)
FanficSevgilim, söyle bana; vücuduma dokunurken canın hiç acıdı mı? Babam tarafından sürgün edildiğim bu topraklarda aşkı bulur muyum yada o beni bulur mu?