Minerva bunu ödemek zorundasın!

320 14 30
                                    

Bucky'ye defalarca sarıldım.Onu 2 aydır görmüyorum."Elpis?"dedi."Evet?"dedim.Bana gülümseyerek."Unuttuğun bir şey var."dedi."Haklısın Minerva'dan intikam almalıyım!"dedim ve koşarak ama merdivenlerden indim.Bucky arkamdan"Yanlıs anladın! "Diye bağırmadan görmezden geldim.Salondan geçerken Steve seslendi."Elpis?".Ona döndüm.Sam"Ah geri dönmüşsün."dedi.T'Challa kapının kolun da olan elime baktı sonra bana dönerek."Bir yere mi gidiyorsun?"dedi."Minerva ile bu işe bir son vermeye gidiyorum."dedim.Bana uzun bir süre baktıktan sonra "Bende geliyorum hiç bir yere tek gidemezsin!"dedi.
Merdivenlerden inen Bucky beni durdurmaya çalışsa da başarılı olamadı.Kapıyı açtım.
Ve büyük bir şokla karşılaştım.
Elizabeth?Onun burda ne işi var?Bucky beni fark edince yanıma geldi."O kim?"dedi.
T'Challa yanıma gelince gülümsedi.T'Challa"Bu Elizabeth.Hey!"dedi .Elizabeth
T'Challa'yı görünce yanımıza geldi."Merhaba Tiçilli.Elpis yürü Kepler'a gidiyoruz!"dedi.

"HAYIR!"diyerek elimi çektim.
Bana sert sert baktı."Ne yani Jason'u yüz üstü bırakmayı mı planlıyorsun?"dedi.Bucky kaşlarını çatarak"Jason kim?"dedi.

Gözlerimi devirdim."Uff,Bak Eli yapmam gereken bazı işler var."dedim.Bana bakıp kafasını salladı."Ben de seninle geliyorum.Sorun nedir?"dedi.
Onun elinden tutup uzay gemime doğru sürükledim.
İçeri girince dönüp arkadaşlarıma ve kocama baktım."Gelen varmı yoksa korktunuz mu?"dedim.Bucky ve Steve gemiye bindi.T'Challa,Natasha ve Sam' baktım.

Sam " Steve cidden bu manyaklığa katılacak mısın?"dedi.Steve"Istersen Gelme."deyince.Sam de bindi.
"Natasha geliyor musun?"dedim.
Bana karşı tek kaşını kaldırdı.
"Bir iç savaşı daha kaldıramam ben almıyim."dedi.T'Challa ya baktım. Onun gelmesini beklemiyorum.Onun kız arkadaşını dövmeye gidiyorum sonuçta.Kapıyı örttüm.Ve pilot koltuğuna geçip Thanor krallığına ait olan gemiyi havalandırdım...

Oraya vardığımız da Bucky,Steve ve Sam' geçmiştim.Eli ise arkamdaydı.
Minerva her zamanki gibi makine kurcalıyordu.Thanir güçlerim ile onu boynundan kavrayıp duvara dayadım. Minerva'nin eli boynuna gitti.
Benden kurtulmaya çalışıyordu. "BENDEN KURTULAMAZSIN MİNERVA! "
dedim bağırarak. Kız zorlukla konuştu."Belki ben...Ben değil. AMA O BENİ KURATARIR!"dedi
Neden bahsediyordu bu kız?
Minerva'nın sağ tarafıma doğu gözü kalınca bende saçıma döndüm T'Challa üstüme zıpladı. AHHH LANET ADAM!
Eli T'Challa'yı üstümden aldı.
Bu arada Minerva bana saldırıyordu.Sırtındaki kılıcı kılıfından çıkarmış bana sağlıyordu.Kaptan Amerika'nin kalkanı ile kendimi korudum.Ona gücüm yetmiyordu.Ustumdeydi ve kılıcı boynuma götürmüştü.
Minerva " sonun geldi Elpis! "dedi.Sol tarafımdan bir ses duydum."Hey Elps " diyerek bana kendi kılıcını atan Elizabeth'in kılıcını aldım ve Minerva'nın kolunda derin bir yara açtım.Minerva acı ile üstümden çekildi.T'Challa onu görünce "MİNERVA! " diye bağırdı.Ve ergen oğlanlar gibi yanına koştu.Ne yaptım ben?Ama hak etmişti Elpis.Uff kes bi beş dakika sesini!Minerva'nın yanına gittim.T'Challa kızı kendi kucağına almıştı.Ağlıyordu,onun omzuna dokununca bana bağırdı."GİT BURDAN ELP!BABAMI KAYBETTİM MİNERVA'YI KAYBETMİYCEM!"dedi ve kızı kucağına alıp revire götürdü.
Tanrım ne yaptım ben?Şimdi
T'Challa beni bir daha affetmeyecek! AL İŞTE YAPTIN YİNE YAPACAĞINI İÇ SES!

Bucky Barnes - Yabancı (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin