Sabah tavanı seyrediyordum.
Bucky ile dün gece ne yapmıştım?Hiç bi bok hatırlamıyorum.Bucky ye döndüm.Sacları yüzüne dökülmüstü.Başım onun yavaşça nefes alan göğsündeydi.Altım da bir soğukluk hissediyorum.
Yorganı kaldırınca şok oldum.
Bucky ile çırılçıplak uyuyorduk.Bucky yi hızlı bir şekilde sarstı."BUCKY.BUCKY UYAN"
Gözlerini açtı. Bana yavşak bir bakış atıp gülümsedi.
"Dün gece çok Ateşliydin.Hamile olduğun halde nerden geliyor bu enerji? "
"Bucky dalga mı geçiyorsun dün gece ne oldu onu bile hatırlamıyorum."
Bucky kafasını yukarı kaldırdı ve boynundaki ruj,ısırık ve tırnak izlerini gösterdi.
"Her zaman yaptığın gibi ateşli oldun."
"Bucky s*çarım ağzına de çabuk dün gece ne yaptın bana?"
"Cidden hatırlamıyor musun?Ben anlatayım.Ben oturma odasın da komedi programı izliyordum.Yanıma geldin.Zorla beni soyundurup yatağa bağladın...Oramı...Yalayıp ısırdın...Sonra üstüme çıkıp boynumu ısırdın.Sonra eline kırbacı aldın...Cidden evimiz de neden kırbaç var?Neyse beni kırbaçladın.Sonra soyunup ellerimi çözdün.
Sonrası makul.""Yalan."
"Ayağımdaki kırbaç izleri de mi sahte?"
"Ben böyle bir şey yapmadım.Olamam.yapmis olamam."
Bu bölüm burda bitti.Eger isterseniz ikinci bölüm de o sahneyi anlatabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bucky Barnes - Yabancı (Düzenleniyor)
FanfictionSevgilim, söyle bana; vücuduma dokunurken canın hiç acıdı mı? Babam tarafından sürgün edildiğim bu topraklarda aşkı bulur muyum yada o beni bulur mu?