Bütün hikayemi Eli'ye anlattım.Kız yüzünü bile görmediği halde Bucky'ye saydırdı.Elizabeth"Bu akşam Balo var gelsene sende."dedi.Balo mu?Bir balo...
"Bunu düşüncem."dedim.Bana bakıp şiddetli bir kahkaha attı.
"HAYIR!Rahatlamaya ihtiyacın var ve gelmek zorundasın."dedi.Bu kıza bayılıyorum kafamı olumlu anlamda salladım.Ikimiz de masadan kalktık.Elizabeth"Daha yenisin
seni kraliyet odasına götürmeliyim.Belki Yakışıklı oğlanlar da vardır."dedi."NE zamandır olan avına çıkmamıştım."dedim.Akşam olmuştu.Kraliyet odasından dizlerime gelen deniz yeşili bir elbise seçtim.
Alt tarafı komple tül dünya ve oldukça kabarıkdı,üstü ise siyah dantellerden oluşan askısız bir kıyafet,altına ise siyah üstün de yine yosun yeşili çizgiler vardı.Kafam da ise eski prenses tacım vardı.
Saçlarımı ise sırtıma dağıtmışdım.Eliza yanıma geldi.Ve üstümü taradı.Sonra gözlerini açıp."Wow!Böyle giderse kraliyette tek bir erkek kalmaz.Ben önden incem ve müziğin kısılmasını istiycem.
Girişin etkili olsun."dedi.Ona gülümseyip"Teşekkürler."
dedim.Bana kafasını sallayıp aşşağı indi.Ben de son kez saçımı tarayıp aşşağı indim.Merdivenlerden inerken bütün gözler üzeri.deydi. Ben pek alışık değildim.Biraz utansam da yerime oturdum.10 dk boyunca her şey normaldi.Taki o gelene kadar.
Saçları uzun değildi.Ustun de koyu bir takım elbise vardı.Sim siyah gözlerine Spot ışık yansımıştı.Bu adam Bucky'den daha yakışıklıydı.
Ahhh Elpis çıkar şu Bucky'yi kafandan.Çikaramam.Neden?Hala seviyorum.Kim bilir o kız Bucky'nin altın da nasıl inlemistir.Aynen,aynen devam ben...Hayır,atıyorsun!Böyle bişey olmuş olamaz Elpis!Olmadı zaten mal.Peki,şimdi şu yakışıklı ile dansa kalk bunu hakediyosun.Ama Juno ve Jüpiter hala açlar mı?Bucky onların karnını doyurdu mu?
Ah Elp ben seninle napcam şimdi hemen kalk odana git telefonunu al ve uzay gemisi ile dünya ya geri dön,Jupiter ile Junoyu al ve tekrar Kepler' dön.Hey sen bunları nerden biliyorsun?Bilmiyorum.Ne?Koş Elpis Koş!Dünya'daki evime vardım.Yatak odasının ve Oturma odasının ışığı hala yanıyordu.Zili zar zor çaldım.
Ahhh ileride pişman olacağım birşey yapıyorum şuan.Kapıyi Natasha açtı.Fakat onun burda ne işi var?Natasha " Elpis? SEN nerelerdeydin?Bu kıyafetler ne?"dedi ve üstümü taradı.Natasha geri çekildi ve içeri girdim.Steve,Sam,Clint ve T'Challa vardı. Beni fark etmediler.Kosarak yatak odasına gittim.Bebeklerimi görmem gerek.Odaya yavaş adımlarla girdim.Bucky yatakda oturmuş Jüpiter ile konuşuyordu.Bir süre onları dinledim.Jupiter daha bebek konuşamaz.Bucky"Annen,bizi bırakıp gitti mi yavrum?Gitti mi?Nereye gitti?Babasının yanına...Bizi bir daha hatırlamak istemiyor.Tony ile Minerva birleşip beni ona kotulemişler kim bilir yine ne yapmışlar.Ondan ayrılmam için her şeyi yapıyorlar.Ben onu çok seviyorum.Fakat o bana güvenmiyor"dedi.
Aglamaya başladım. Bucky kafasını kaldırdı.Odadan içeri girdim.Sendeliyordum,Bucky'nin dedikleri çok duygusaldı. Bucky'nin ağzından"Elpis."kelimesi döküldü.Hızlica bana sarıldı.
Ağlamaya başladı."Onlara inandığını sandım Elpis."dedi.
Onu ilk kez ağlarken görüşmüştüm."İnandım Bucky " dedim.Benden ayrıldı ve uzun bir süre gözlerime baktı.
"Minerva,bana Wanda ile yattığını söyledi."dedim.Bana hayret edercesine baktı."Benim orda Hydra'nın soyunu kuruturken sen benim onu hamile bıraktığımı mı zannettin?"Dedi."Özür dilerim."dedim.Beni kendine çekti ve hızlıca dudaklarıma yapıştı. Beni yatağa uzatıp üstüme çıktı.Sonra çekildi.
"Seni özledim"...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bucky Barnes - Yabancı (Düzenleniyor)
FanfictionSevgilim, söyle bana; vücuduma dokunurken canın hiç acıdı mı? Babam tarafından sürgün edildiğim bu topraklarda aşkı bulur muyum yada o beni bulur mu?