Kavga

381 14 39
                                    

Erkenden STARK kulesine gittim.Minerva beni bu saatte çağırdı.Saat kaç mı? 5'i çeyrek geçiyor.Minerva'nin bana verdiği kartı kapıya soktum ve büyük ćelik kapıyı açtım. Oda da bir sürü çelik, metal,boya,robot ve tamamlanmamış deneyler vardı.Minerva bilgisayar da bir şeyler yapıyordu.beni görmesi için öksürdüm. Kafasını milim oynatmadan son hız konuşmaya başladı.

"Elpis,kartı çıkar, kapıyı kapat,kartı tekrar söküp kilitle,5 cm uzağında masada duran demiri bana getir."

Dediklerinin hepsini yaptım ve yanına gittim.

"Napıyosun? "

Bana döndü ve şaşgınca baktı.

"Hala ne yaptığımı mı soruyorsun?Senin yüzünden kaynağını tespit edemediğim bir uzay gemisi dünyaya yaklaşıyor.Yaklaşık 500.000 km büyüklüğün de yatay tabanı ve 1000 km büyüklüğün de dikey duvarları var."

"Ama bu böyle tanımlanmıyor."

"Sen cahilsin senin dilinden konuştum"

"Bir kere ben zekiyim ama duygularıma daha çok önem veriyorum."

"Aynı şey"

"Neyse,peki bunu nasıl durdurabiliriz? "

"Sanırsam  bu bir uzay canavarı.Bir tür gök taşı yiyici.
Zırhlı bu yüzden beynini ele geçirip içine uzay istasyonu kurmuşlar. "

"Üvey babam bu büyüyü bir tek o biliyor."

"Dediğim gibi senin yüzünden"

"Bunu demeyi kes."

"Napıcaksın?Azgın kocanı üstüme mi salacaksın?"

"Ona öyle demeye hakkın yok."

"Öyle bir derim ki!"

Minerva'nın direk yüzüne yumruk attım.Tökezleyip yere düşünce ise yumruklamaya başladım.Fakat benden güçlüydü.Beni yere yatırdı ve bıçaklamaya başladı.Buyuk bir hızla biri Minerva ya vurdu.Ayağa kalkdım.T'Challa ile Minerva kavga ediyorlardı.
Minerva'nın saçlarından tutup yere çarptım.Güçlerimi kullanarak beynine baskı uyguladım.

"Elpis!Yeter!Öldüreceksin onu!"

"Sen karısma"

T'Challa'nın ayağından tutup duvara çarptım.Kafasıni duvara çarparak bayıldı. Minerva yı boguyordum.

"Söylemek istediğin son bir şey var mı?"

"C-c-cama bak!"

Dediğini yapıp kafamı sağa çevirdim. Bucky üstüme atlayıp beni sakinleştirmeye çalıştı.

"Elpis!Seninleyim!Tamam sorun yok geçti!"

Bucky'nin sesi ile biraz da olsa sakinleşmistim.amaan tanrım bebek!Yarama baktım sadece bacağından bıçaklanmış.Eger Bebeğe bir şey olduysa Minerva'yı işkence öle öldürürüm.Bir kere kaybettim ikinciyi göze alamam.

Bucky Barnes - Yabancı (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin