Katlanamıyorum

451 21 11
                                    

Bucky ile koltuk da sızmıştık.Uyandığım da kafam
Bucky'nin göğsündeydi.Bucky ile sarılıp uyumuştum sanırım Yavaşça yerim de doğrulup Bucky'yi uyandırdım.Gecfe olmuştu.Bucky ile yatak odasına çıktık.Fakat ikimizin de uykusu kaçmıştı.Pijamamı giyip yatak da amaçsızca oturdum.Bucky ise her zamanki gibi atlet ile uyuyordu.Yatağa oturdu.Bana bakıp gülümsedi.

Bucky
"İsmini ne koymayı düşünüyorsun?"

"Bilmem,sen koyarsın diye düşündüm."

Bucky uzun uzun yere baktı.

"Benim öyle bi hakkım var mı?"

Bucky gene neler zirvalıyordu?

"Bucky yine ne oldu?"

"Sen neden hala beni seviyormuş taklidi yapıyorsun?Beni sevmediğini ikimiz de adımız gibi biliyoruz."

"Hiç bir şey bilmiyorsun Bucky!"

"BENİ SEVMİYORSUN SEN KARNINDAKİ VELET İÇİN BANA AŞIKSIN!"

"O SENİN OĞLUN!"

"NE?!"

"Erkek..."

"NEDEN T'CHALLA'NIN YANIN DA DEĞİLSİN?ONA BABALIK YAPAR SONUÇTA O KOSKOCA WIKINDI KIRILI TCHILLI!"

"Kıskanmaya gerek yok Bucky!"

"Elpis,sadece neden beni istediğini sordum...Mantıklı bir insan bunu aklından bile geçirmezdi."

Ağlamaya başladım.Ellerimi yüzüme götürdüm.Dayanamıyordum artık Bucky'ye katlanamıyorum.

"SENİ SEVİYORUM ÇÜNKİ!"

Bucky üstüne bir t-shirt geçirdi ve evden çıktı.Ağlamama devam ettim.Yapamıyorum Artık olmuyor.Başaramıyorum.Bir anda karnıma saplanan acı ile yere yığıldım.Sancım çok şiddetli geldi.Ve...Bu su da ne?Doğuruyor muyum?Hemen T'Cha'yı aradım. BUCKY İle uğraşacak vaktim yoktu.Bir yandan acı bir yandan ise telefona uzanma çabaları gösteriyordum.20 dk sonra T'Challa geldi...

Bucky Barnes - Yabancı (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin