3͓̽-G͓̽ün͓̽ d͓̽o͓̽ğu͓̽m͓̽u͓̽

1.4K 59 52
                                    

05:38

Smut içerir

"Elpis"bu hoş sesli erkek de kimdi?Gözlerimi araladım.Güzel uykumdan uyandırmıştı.Karşımda duran Bucky'yi görünce gülümsedim.Yanımda oturmuş beni uyandırmaya çalışıyordu.Saçından bir tutam alıp kulağının arkasına yerleştirdi ve gülümsedi."Eğer şimdi uyanmazsan gün doğumunu kaçıracaksın."dedi.Yerimde doğruldum.Gözlerim hala kapalıydı.Tek elimle sağ gözümü ovuşturmaya başladım.Elimi tekrar çimenliğe koydum ve gözlerimi açık tutmaya çalışarak Bucky'ye baktım."Neden senin kucağında uyanmadım?"dedim.Neden bunu söyledim ki?Kendimi aptal hissettim.Yüzü kızardı.Yanaklarında gül açmış gibiydi.Gözlerime saplanan sarı oklar ikimizin de dikkatini çekmişti.Bucky kafasını döndürdü.Güneş doğuyordu.Yanıma kaydı."İşte doğuyor."Nefes alamıyordum.Yüzümü sıkıyordu."Nofos olomoyorom."kafamı serbest bıraktı.Rahat rahat nefes alacağım duruma gelince dikkatim güneşe kaydı.Yeşil halının üzerinde o kadar güzel olacağı aklimdan geçmezdi.

••••

"Barnes,kumandayı uzatır mısın?"Büyük beyaz koltukta ikimiz de yayılmıştık.Kucağında kocaman bir yastıkla oturuyordu.Elinde ki kumandayı yanına koydu.Elimi uzatıp kumandayı kavradım ve kanalları dolaşmaya başladım.Ne düşünüyordum?Dün gece yanımda ki adamla koyun koyuna uyumuştum.Utancımdan ziyade hayatım da geçirdiğim en güzel geceydi.Kafamı çevirip gözlerine baktım.Kollarını kavuşturmuş televizyona bakıyordu.Ona baktığımı fark edince bana döndü.Birbirimize anlamsızca bakmaya başladık.Gözlerimin derinine inmiş gibiydi.Bense onun maviliklerinde alabora olmuştum.Onu öpmek istiyorum.Hayatımda ki tek hedefim bu olabilir.Pembe dudaklarını dudaklarımda hissetmek istiyorum."Dün gece neredeydiniz?"ikimizde kafamızı kapının girişinde durmuş bizi kesen Steve'e çevirdik.Annem gibi soru sormuştu."Bucky ile biraz gezintiye çıktık."Bucky'ye ters bir bakış attı.Gel dercesine kafasını salladı ve mutfağa girdi.Bucky sinirli bir şekilde koltuktan kalktı ve mutfağa ilerledi.Kapıyı kapadılar.Sanirim Bucky şuan azar yiyordu.

Biraz sonra su içmek için mutfağa doğru ilerledim.Steve ile Bucky hâlâ konuşuyordu.Tam kulpu çevirecekken duraksadım."Bucky olmaz!"bu Steve'in sesiydi."O bize emanet edildi.Ona aşık mı oldun sende?"Bucky iç çekti."Steve,onlarca sene sonra ilk defa kalbimin attığını hissediyorum."Bucky beni seviyordu.Yanaklarımın kızarmasına engel olamadım.O kadar mutluydum ki kapının kulpunu seviyordum.Yanlışlıkla kapıyı açıverdim.İkisi de bana doğru döndü.Bucky kızardı.Onun bakışlarını görünce bende kızardım.Steve ikimize de tuhaf tuhaf bakıyordu.Göz devirdi ve yanımdan hızlıca geçerek gitti.Bucky ile başbaşaydım artık.Mutfağa sessizce girdim.Dolaptan bir bardak çıkarıp suyu doldurmaya başladım.Su ağzına kadar dolunca sürahiyi yerine koydum ve bardağı kafama diktim.Arkamda hissettiğim nefesle irkildim.Bucky elimde ki bardağı alıp tekrar dolaba koydu.Arkamı döndüm.

Bucky kollarını belime doladı.Dudaklarımızın arasında mesafe yok denilecek kadar azdı.Gözlerine odaklandım."Steve büyük ihtimalle göreve gitti.Bende şimdi uyurum.Canın sıkılırsa laptopun şifresi altında yazıyor."dedi.Bana göz kırptı.Geri çekildi ve kapıya yöneldi.Bileğinden tutup geri çektim."Beraber uyuyalım."Ani bir hareketle beni kucağına aldı.Havaya yükselirken kısık sesli bir çığlık attım.Kapıya ilerledi ve dirseği ile kulpunu açtı.Beni mutfaktan çıkardı ve üst kata çıktı.Ayağıyla kapıyı ittirdi ve içeri girdi.Yatağıma beni yavaşça bıraktı ve kapıyı kilitledi.Yanıma uzandı.Başımı omzuna koydum.Saçlarımı okşamaya başladı.Nasırlı elleri saçımda dolanıyordu.Onunla uzanmayı seviyorum.Ayağıyla ayağımı dürttü."Neden bu kadar küçükler?"kıkırdadım."Erkekleri etkilemek için"Kafasını kaldırdı.Suratıma tuhaf bir bakış attı ve tekrar yattı."İşe yarıyor."bacağının üzerine bacağımı attım.Tek hamleyle bacağımı kavradı ve üstüme çıktı.Gülümsedim.Suratını daha iyi görebilmek için saçından bir tutam aldım ve kulağının arkasına yerleştirdim.Suratında donuk bir ifade vardı.

Smut×××××

"Bucky?İyi misin?"Robot gibi duruyordu öylece.Gözlerini gözlerime dikti.Mavi okyanusumun yerinde yeller esiyordu.O maviliğin yerini gece siyahı almıştı.Gözlerinde tek bir beyazlık dahi yoktu.Altından sıyrıldım.Yatakta oturdu.Kapıya yönelince bileğimden tuttu ve sırtımı tekrar yatakla kavuşturdu.Kendimi çok güçsüz hissetmiştim.Bana kötü bir şey yapıp ilişkinizi mahvetmesinden korkuyordum."Bucky,ne yapıyorsun?"dedim titrek bir sesle.Elleri pantolonuna gitti ve yavaşça kemerini çıkardı.Altında çaresizce kıvranıyordum.Sağ kolumu tuttu ve yatağa kemerle sıkıca bağladı.Sonra üzerimden kalktı ve tavanda ki halatı söktü.Diğer kolumu da sıkıca bağlandıktan sonra üzerime oturdu.Yalvarmaya başlamıştım.Ellerimi kurtarmak için cebelleşiyordum.Bucky elini tişörtüme attı ve tek hamlede yırttı.İsin ciddiyetini şimdi anlamıştım.Aklimdan geçen şeyi yapmayı planlıyordu.Bağırmaya tehdit etmeye başladım.Nafile...Hepsini görmezden geliyordu.Gozlerimden yaşlar süzülüyordu.Gözlerimi kapattım ve tanrıya onu durdurması için dua etmeye başladım.

Göbeğimde hissettiğim soğuklukla irkildim.Şortumun düğmesini açıyordu.Tekmelemeye başladım."Hayır Bucky!"Savurduğum  tekmelerden biri hayasına denk geldi.Sinirle bana baktı ve suratıma aldığım o muhteşem tokat'ın acısıyla bağırdım.İs işten geçiyordu ve ben bir şey yapamıyordum.Şortumu belimden sıyırdı ve bir kenara attı.Üzerime yumuldu ve dudaklarımı öpmeye çalıştı.Ondan uzaklaştırmak için kafamı yukarı kaldırınca boynumu rehin aldı."Bucky dur lütfen, yalvarırım."Fayda etmemişti.Durup dinlemedi bile.Boynumu emiyor,öpüyordu.Diliyle yavaşça aşağı kaydı.Sütyenimle karşılaşınca durdu.Geriye çekildi ve cebinden çakı çıkardı.Ağlayişlarim siddetlenmişti."Bucky onu bana sapla ama nolur düşündüğüm şeyi yapma!"Eli sütyenimi birleşme yerine gitti ve tek hamlede kesti.Koca bir çığlık patlattım.Uzerimden çıkardı ve onu da bir köşeye attı.Tekrar üzerime yumuldu.Göğüs uçlarımı emiyor yalıyordu.İnanılmaz bir zevkle titredim.Titrediğimi fark edince durdu.Geriye yaslandı.Gözlerini gözlerime dikti.Eski maviliği geri gelmişti."Elpis?"Bucky...Bu Bucky değildi.Gozleri tekrar siyaha döndü ve çakısını çıkardı.Biri onu kullanıyordu."Her kimsen.Bunun bedelini çok ağır ödeyeceksin."Bu acı içerisinde bunları düşünmem normal miydi?Bana sert bir yumruk geçirdi.Dudağımdan akan sıcak kan boynuma damlıyordu.Çakıyla kilodu kesti ve çıkardı.Artık tüm mahremiyetimle karşısında duruyordum.Vazgecmiştim.Ölü gibi uzanıyordum.Pantolonunun düğmesini açtı ve cıkardı.İç çamaşırını sıyırdı.Organının başını girişime sürtmeye başladı.Bir yandan ağlıyor bir yandan da duyduğum zevkten inliyordum.Derin bir nefes aldı ve son gücüyle içime kaydı.Kopan bir şeylerin acısıyla güçlü bir çığlık attım.Vajinamdan akan kanı hissediyordum.Bucky içimde gitgel yapıyordu.Yaşadığım yoğun zevkten ötürü zevk çığlıkları atıyordum.Daha da hızlandı ve durdu.Gözleri kapandi ve inleyerek titredi.İlk fark etmesem de içimde hissettiğim sıcaklıkla işin işten geçtiğini anladım.Artık karnımda Bucky'nin dölleri dolaşıyordu.İçimden çıktı ve kendini yanıma attı.Derin nefesler alıyordu.Sevdiğim adamdan artık nefret ediyordum.

Bana huzur veren kokusu yoktu artık.Ondan biraz daha uzağa kaymaya çalıştım.Ama ellerim bağlıydı.Kafamı Bucky'ye çevirdim.Uyuyordu.Acı ve yorgunluk beni uykuya mahsur etmişti.Gozlerim kapandı...

×××××××××

Uyandığımda akşam uzeriydi.Bucky hala uyuyordu.İçimde hissettiğim şey nefretti.Çok yoğun bir şekilde nefret doluydum ona.Bucky uyanmadan önce buradan çıkmam lazım.İpi kesmek için bir şeyler ararken gözüm yatağın üstünde duran çakıya kaydı.Ayağımla onu aldım ve elime uzattım.Tek elimle çakıyı kavradım ve bileğimde ki ipi kestim.Elim kurtulunca kemeri açtım.Bileklerim felaket şekilde ağrıyordu.Bileklerimi ovarken mosmor olduklarını fark ettim."Kahretsin!"Yatakta doğruldum ve dolaba uzandım.İç çamaşırlarımı giydim.Boydan salaş beyaz bir elbise buldum ve üstüme geçirdim.Nereye gidecektim peki? T'Challa'nın yanına mı?Bu olanları ona nasıl anlatacaktım? Bucky'ye gözlerim kaydı.Çırılcıplak öylece yatıyordu.Ne kadar nefret etsem de içimde bir yerde onun için atan birşeyler vardı.Uyanınca benim gibi utanmasını istemedim.Ayak ucunda ki battaniyeyi aldım ve üzerine örttüm.Kapının kulpunu çevirdim.Dogruya kitliydi.Pencereyi açtım.Çok yüksek değildi.Giriş katın çatısına ordan da yere atladım.Dağ arabası beni bekliyor gibi duruyordu.Ona ilerleyip kapısını açtım.İçeriye girdim.Anahtarlar üzerindeydi.Biri bunu buraya benim için mi koymuştu?Anahtarları çevirdim ve yola çıktım.

Bucky Barnes - Yabancı (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin