Buluşma

519 19 9
                                    

Oturma Odasında bekliyorum.
Bugün T'Challa yok.Minerva arkamdaki masa da Sandviç yiyordu.Peki Elpis,T'Cha'nın işi çıktı.Sadece sen,Minerva,Bucky ve Steve olucak.Bucky'den korkma.Sen
Wanda'ya kafa tuttun.O sana napabilir?Hem Minerva var.Sorun olmaz.Bugün Bucky ile evliliği konuşacaktık.

"HEY MİNERVA BANA DA SANDVİÇ YAPAR MISIN? "

Minerva gözlerini kıstı.Bana uzun bir süre baktıktan sonra.
Eline telefonunu aldı.Bir kaç düğmeye bastı.Sonra yüzüme bakarak.

"Başkasından iste."

Ah.Kendim almalıyım.Sanırim bunu yapacağım. Ayağa kalkmışdım ki.Durdum...Bucky karşım da duruyordu.Yanın sa ise Steve vardı.Telefon da konuştuğumuz gibi iki kişilerdi.Minerva hemen yanıma geldi.

Steve
"Merak etme Minerva ona zarar vermiycez."

Minerva
"Hele bi kalkışın."

Sonra geçip yerine oturdu.Ben de yanına.Steve ve Bucky karşımıza oturdular.

Steve
"Evet,başlayalım.T'Challa size yakınlar da bir ev ayarladı.Bucky de bu fikre sıcak bakıyor.O eve biz daha önce gidip boyadık...Çocuk odası dışında..."

Bu konu...Çocuk odası...Hamileydim doğru ya.
Elimi ister istemez karnıma götürdüm.Bucky zaten 5 dk gözünü karnımdan ayır mıyordu.Ben ise bundan rahatsız oluyordum.Karnıma battaniye yi örttüm.
Bucky direk gözlerime baktı.

"Rahatsız oluyorum."

Peki anlamın da kafasını salladı.

Bucky
"Steve neden uzatıyorsun altı üstü bir ev."

Steve
"Sana göre bir ev fakat orada çocuğunuz büyüyecek. Sen ne diyorsun Elpis?...Elpis...Elpis!"

"Efendim?"

Karnımı sevmekten kendimi alı koyamamıstım.Orada bir bebek yatıyordu.Kalp atışlarını duyuyordum.Tekme atışını hissediyordum.

Steve gülümseyerek konuştu.

"Anne olmak güzel mi?"

"Hem de nasıl."

"İzin verirsen Bucky..."

"Elbette sevebilir."

Karnımı açtım.Bucky yanıma oturdu.Şismis olan karnıma elini koydu.

"Yanlış yer orası kalçası."

Bucky'nin elini tuttum.Kıp kırmızı oldu.Ve tekme attığı yere koydum.Tekme atışını hissettiğin de yüzündeki gülümsemenin güzelliğine pahabiçemezdiniz.Uzun bir süre dinledi.Steve uzaktan bizi izliyordu.

Steve
"Bucky gidelim evi düzenlemeliyiz.Yarın Elpis ile oraya taşınacaksın."

"Biraz daha."

"Olmaz yarın bol bol seversin."

Bucky ellerini çekti.Ayağa kalktı ve tam kapıdan çıkacakken T'Challa geldi.Onlar gidince içeri girdi.

T'Challa
"Anlaştınız mı?"

"Evet."

T'Challa
"Buna sevindim.Minerva toparlanmana yardımcı olsun.Yarın büyük gün. "

"T'CHALLA yaptığın onca şey için teşekkür ederim."

Bucky Barnes - Yabancı (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin