Bucky ile koltuk da oturuyorduk.Ben ona sarılmışdım.O da saçlarımı okşayarak benimle konuşuyordu.
"Bucky."
"Evet? "
"Bu çocuk niye sana benzedi?"
"Çünki o benim oğlum."
"Bir daha ki bana benzesin."
Bucky duraksayarak konuşmasına devam etti.
"Bir tane daha mı?"
"Bu sefer erkek olursa Jüpiter kız olursa annemin adı olan Elizabeth koyalım."
"Sen nasıl istersen."
Bucky'nin dibine daha çok girdim.Ona öylesine aşık olmuştum ki.Ölüm bile ayıramaz.Durun!
"Bucky Jack'in sesi gelmiyor!"
Bucky koltuktan fırladığı gibi yatak odasına gitti.Ben de büyük bir hızla onu takip ettim.Bucky saşgınca üvey babama baktı.Bebek onun kucağındaydı.Aman tanrım o Jack'e bir zarar verecek.Güc toplamaya başladım.Ellerim yine beyaz oldu.Gücümün rengi beyazdı.Babamın üstüne yürüdüm.
"Bırak onu!"
"Sevgili üvey kızım. BEN SENİN CANINA KARŞILIK BU BEBEĞİ ALIYORUM.Gözun arka da kalmasın.ÖLMIYCEK FAKAT İYİ TARAF DA DA OLMAYACAK!
Babam bir an da ışınlandı.Onu ne kadar durdurmaya çalışsam da ondan hızlı olamıyorum.Ve şimdi o bebeğimi benden almıştı.
Yere diz çöküp sessizce ağlamaya başladım.Bucky ise sinirden ağlamaya başladı.Ne yapacağını bile bilmiyordu.Hem ağlıyor,hem gülüyor hem de bir yerleri yumrukluyordu.Kafası karışmış olmalı.Babam kim bilir şimdi nerde?O lanet herif benden bebeğimi,ilk göz ağrımı çaldı.Fakat bu onun yanına kalmazdı...1 ay sonra...
Kış mevsimindeydik.Bebeği hala unutamıyorum.Surekli karnımı okşuyorum.Hala gittiğine inanamıyorum.Herkes seferber oldu.Onu bulmak için.Yok!Yok!Yok!Yer yarıldı içine girdi!Ağlamaya başladım.
Ellerim karnımdaydı.Bucky ise Steve ile görevdeydi.Elimin altın da atan bir kalpmiydi?Psikolojik bişey olmalı...Yoo cidden karnımın için de bir şey atıyordu.Kosarak şu doktorun verdiği cihazı kullandım.Hamile misin onu ölçüyordu.Sonuclara göre...Ben tekrardan hamileyim...Hemen telefona sarıldım.Bucky yi aradım. BİP sesinden sonra telefonu açtı."Tatlım?Bir sorun mu var?"
"..."
"ELPİS? "
"BEBEĞİM BEN HAMİLEYİM!!"
"..."
"BUCKY?"
"Ciddi misin?"
"Evet!"
"Aman tanrım bu inanılmaz Elpis!"
"İŞİN YOKSA HEMEN EVE GEL!"
"Elbette hemen geliyorum."
"Seni seviyorum hoşçakal!"
"Ben de seni."
Telefonu kapattıktan 30dk sonra kapı çaldı.Büyuk bir sevinçle kapıyı açtım.Bucky gelmişti.Sevincle kucağına zıpladım.Beni öperek içeri girdi.Ve yere indirdi.
"Elpis,bu muhteşem bir haber!"
Bucky ceketini çıkardı.
"Kalp atışlarını dinlemek ister misin?"
"Elbette."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bucky Barnes - Yabancı (Düzenleniyor)
FanficSevgilim, söyle bana; vücuduma dokunurken canın hiç acıdı mı? Babam tarafından sürgün edildiğim bu topraklarda aşkı bulur muyum yada o beni bulur mu?