1 yıl sonra

458 16 7
                                    

Aradan tam 1 yıl geçmişti.Bebek büyümüşdü.Yürümeye bile başlamıştı.Bucky sürekli onunla oyun oynuyordu.Ev de kaldığı zamanlar zaten.Benim karnımın şişi inmişti.Ablam Jessica Sam ile nişanlandı.Cidden ne buluyordu o bitter de?Aşkın gözü kör.Bucky odaya girdi.Bebeği yeni unutmuştum.Uyanırsa çığlık atardı.Bucky geldi ve yanağımı öptü.Sonra boynumu Bucky'nin yakasından tutup yatağa çektim.Üstüme çıktı.Bucky benim boynumu emmeye başladı.Lanet olası ınlememe engel olamamıştım.
Jack ağlamaya başladı.

"Bucky beğendin mi yaptığını? "
"İnleyen sendin."

"Emdiğin de inlediğimi biliyorsun!Sen onunla ilgilen ben de bezini getiriyim."

Aşşağı katana inip bezi aldım.Yukarı çıkarken duraksadım.Jack'in sesi gelmiyordu!Lanet olsun!Bucky yine bebeği emzirmeye çalışmış olmalı!Fakat Bucky'nin sesi geliyordu.Ona ninni söylüyordu.Jack ne zaman Bucky'nin sesini duysa mışıl mışıl uyur.Yavaşca odaya gittim.Tahmin ettiğim gibi.Bucky ona ninni söylüyordu.Sessizce odaya girdim.Bucky Jack'i yatağa bırakdı.

"Belki de aşşağı inemeliyiz."

"Bucky dur artık!"

Bucky hala boynumu emiyordu.

"BOYNUM İLE NE ALIP VEREMEDİĞİN VAR?"

Bucky kafasını kaldırdı.Bana öyle bir bakış attı ki.Onu o zaman kırbaçlamak istedim.
Bay Grey böyle yapıyordu.Bu adam nasıl o kadar sexy olabiliyor?

"Bucky bir daha o bakışı atmayacakdın hani?"

Bucky ellerini kalcama götürdü.Üstume çıktı.

"Elpis.."

"Efendim?"

"Sadece bir kez daha benim olur musun?"

"Canımı lütfen fazla yakma."

"Senin kuralların ile oynayalım. "

"Kırbaclamak serbest mi?"

"Hani can acıtmak yoktu?"

"Sen de ne istersen bana yapabilirsin."

"Koltukta yapıcaz ama."

"Neden?"

"Jack uyuyor ve uyanırsa zevkimizin içine eder."

"Haklısın. "

Bucky Barnes - Yabancı (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin