Ablam beni bir akrabamızın düğününe götürmüştü.Dedigine göre üvey kuzenim.Bucky takım elbise giyinmişti.O nü daha da yakışıklı yapmıştı.Ama canı çok sıkılıyordu.Ablam ise Sam ile dans ediyordu.Düğün de klasik müzik çalıyordu, sadece ve kahverengi duvarları vardı ,bir de iğrenç yemekler ve sohbetler.Sıkıntıdan Bucky'nin saçıyla oynuyordum.Cunki kafasını masaya gömmüştü.Birden müzik durdu.Herkes alkışlamaya başladı.Bucky kafasını kaldırınca saçlarını bıraktım.Gelin ve Damat gelmişti.Damat anne tarafından üvey kuzenimdi.Ve galiba onunda canı sıkılıyordu.
Üvey veya zenci ol,eğer bir Thanork'san canın çok çabuk sıkılıyor.Birden Klasik müzik yerine Can't hold us çalmaya başladı.Herkes ayağa kalkti ve delicesine dans etmeye başladı.Dans etmesem olmazdı.Bucky'nin elinden tuttuğum gibi piste fırlattım.
Bana tip tip bakıyordu.
Aldırmadan dans etmeye başladım.Çok güzel dans ederim bu şarkıda.Kabile dansına benzer bir dans şekli var.En azından Thanor halkı bu şekilde dans ediyor.Ablam yanıma geldi ve karşılıklı dans etmeye başladık.Herkes bizi seyrediyordu.Çocukken de gözler üstümüz de toplanırdı.
Ki bu zevk düğün bitene kadardı.Herkes gittikten sonra kuzenimi görmeye gittim."Jullian"
"Elpis,seni burda görmek ne guzel"
"Mutluluklar dilemeye geldim."
"Teşekkür ederim."
"Gelin nerde?"
"O eve gitti.Gelinliğin için de çok sıkıldım diyordu.Onu değiştirmeye.Hem son bir ziyaretiçimiz var.Onunla görüşmek istemedi."
"Kim?"
"Aslında sen de görmesen iyi olur. "
"Neler oluyor Jullian?"
Kapı açıldı.Arkamı dönmedim.Çünki Jullian dan hala hesap soruyordum.Bir adam yanıma geldi.Yaşına göre oldukça yakışıklıydı.Ve nedense kanım kaynıyordu.
Sarılma isteğim çoğalıyordu.
Biraz da oğlum Jack'e benziyordu.İçimden bir ses akrabam olduğunu söylüyorduBucky
"Elpis,sorun nedir?Sustun bir anda?"Jessica
"Bir sıkıntımı var tatlım?""Hayır şu adam kim Jullian?"
Jullian
"Gerçek babanız."NE!?Şok geçiriyorum.Ablam donatılmışdı.Ben adama bakakaldım.Sam ile Bucky ise efadesizdi.
"Baba?"
"Elpis Jessica. "
Ona sarılıp ağlamaya başladım.
"Bunca sene neredeydin? KONUŞSANA!"
"Elpis."
"Bize neden babalık yapmak yerine kaçmayı sevdin?Ben az kalsın annem ile aynı kaderi paylaşıyordum!NEDEN BİZE BABALIK YAPMADIN!"
Jessica
"Sana ulaşmaya çalıştım!Neden bana "Beni aramayın" diye mektup yazdın?"Jullian
"Elpis,gerçek şu ki o herşeyi yanlış biliyormuşuz.Sizin gerçek babanız o değil.Daha doğrusu o senin gerçek baban değil.O Jessica'nın babası seninki öldü.""Kimdi peki?"
"Bunu söyleyemem"
"Yazık olucak.Karın kocasını düğün günün de kaybedecek. "
Bucky
"OHA ANNEN KAÇ KİŞİYLE YATTI?"Sam
"Bucky kes sesini!"Jessica
"Kardeş değil miyiz senle?""Bir dakika herşey karıştı! Baştan anlat şu olayı!"
Jullian
"Annen 4 kere evlendi.Her evliliğinden bir çocuk yaptı.
İlk evliliğinden ablan Jessica doğdu, 2.sinden Abin olan Jerry doğdu,3.dünde sen doğdun,4.sünden kardeşin Pasifica doğdu. ""Abim ve kardeşim mi var?"
"Belki de daha fazla kardeşin vardır.Cunki her gördüğü ile yatıyordu."
"Benim babam peki?"
"Senin baban bir Antik çağ savaşcısıydı annen ise şımarık bir prenses.Soylentilere göre babam girdiği bir savaşta kara deliğin içine düştü ve zamanın var olmadığı bir diyara ışınlandı."
"Şimdi nerde?"
Bucky
"Bence eve dönelim.Ben yorgunum.""Peki gidelim.Ama yarın bu olay için geri döncem."
"Buraya bir daha gelme.
Bilgileri Minerva'nın telefonuna gönderirim. ""Peki."...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bucky Barnes - Yabancı (Düzenleniyor)
FanficSevgilim, söyle bana; vücuduma dokunurken canın hiç acıdı mı? Babam tarafından sürgün edildiğim bu topraklarda aşkı bulur muyum yada o beni bulur mu?