Reggel az ébresztő csodás hangjára keltem...volna. Ismétlem volna ha nem lenne a házunkban csap (amiből hideg víz is folyik), vödör és egy Cameron Dallas. Na igen ha eddig senki nem jött volna rá arra, hogy mi történt elmondom. Drága bátyám hajnali 5-kor nyakon öntött egy vödör hideg vízzel.
-Cam, elmész te a picsába-üvöltöttem szeretett bátyám képébe.
-Huh de morcos valaki-jött be a szobámba Nash. Várjunk ez meg mit keres itt? Na mindegy.
-Jó reggelt drága Nash
-Jó reggelt baba-jött oda hozzám és egy puszit nyomott az arcomra. Igen már kicsi korom óta így hív és mindig egy puszival köszön.
-Na jól van hugi öltözz mert egy óra múlva indulunk a reptérre-mondta Cam és Nashel eggyütt elhagyták a szobámat.
Ekkor hirtelen eszembe jutott, te jó ég én ma megyek Hawaii-ra. Hihetetlen sebességgel ugrottam ki az ágyból. Megmosakodtam, sminkeltem és felvettem az aznapi ruhám ami egy fekete Vans cipőből, egy fekete rövid nadrágból és egy fehér trikóból állt. Ezután leküzdöttem az emeletről mind a kettő bőröndömet meg a hátizsákomat (persze csak 3 pasival tartózkodom egy házba de eszükbe nem jutna segíteni) majd rohantam a konyhába ahol a családommal és Nashel találtam szembe magam.
-Jó reggelt kincsem- köszönt anya.
-Nektek is- mondtam majd puszit adtam szüleim arcára.
Gyorsan megreggeliztünk és felöltöztünk majd jöhetett a búcsúzkodás.
-Vigyázz magadra kicsim- mondta anya miközbe ölelgetett.
-Vigyázok, megigérem- és puszit nyomtam anyum arcára
-Hope igaz hogy Cam az idősebb de annyi felelősség szorult bele mint egy két évesbe- mondta apa olyan halkan, hogy a bátyám nem hallotta- szóval légyszíves vigyázz rá is és magadra is- ezután ő is megölelt.
Mikor épp léptünk volna ki az ajtón anya gyorsan vissza hívta a bátyám majd gyengén nyakon vágta.
-Héé ezt miért kaptam-kérdezte Cam.
-Fiam én nagyon szeretlek de 2 hónapig nem látlak majd és ismerlek vagyis biztos csinálsz majd valami hülyeséget amiért el kéne beszélgetnem azzal a szép kis fejeddel de én akkor nem leszek ott szóval gondoltan most gyorsan letudom a gyerekneveléses dolgot.
-Ahha köszi anya én is szeretlek.
Nash és én már a földön fetrengtünk a nevetéstől, de muszály volt indulni úgyhogy összeszedtük magunkat és elindultunk a reptérre.
YOU ARE READING
Beleszerettem, csupán egy nyár alatt /N.G./ [Befejezett]
FanfictionSoha. Soha nem gondoltam volna, hogy beleszeretek. Hogy beleszeretek a bátyám legjobb haverjába, akire kis korom óta a tesómként tekintek, aki ott volt velem mikor szükségem volt rá. Nem hittem volna, hogy megtörténhet. De ebben a furcsa világban bá...