1 hét múlva-július 31.
Ma kezdődik a Magcon turné amin én leszek a Dj és persze Christian. Most a kocsiba ülök Cartha, Matt, Cam, Nash, Aaron, Tay és Becky Aaron anyukájának társaságában. Hogy miért csak velük? Tömören annyi, hogy a többiek kiléptek, azaz a 2 Jack és Hayes szóval elég durva hetünk volt. És hogy miért léptek ki? Én se tudom, de az biztos, hogy a srácokat nagyon megviselte. Talán Cam bírta a legjobban ő már régebben is mondta nekem, hogy érzi, hogy lassan kezd majd szétszéledni a csapat. Na de vissza a jelenbe, a reptéren fogunk majd találkozni az új tagokkal és persze Alissával. Ja igen majdnem elfelejtettem Cam és Alissa az utóbbi időben egészen összemelegedtek szóval kiváncsian várom mi fog kisülni ebből a pár hónapból.
Fékezett a kocsi, majd megálltunk és leállt a motor ami azt jelentette, hogy a reptéren vagyunk. Kivettük a csomagtartóból a bőröndöket ami megjegyzem nem kis erőfeszítések árán sikerült. Mikor bementünk a bejáraton és átestünk minden biztonsági ellenörzésen elkezdtük keresni Bartot. Meg is találtuk egy nem éppen kis társaság közepén.
-Sziasztok-köszöntünk annak a jó sok embernek.
-Srácok, de jó, hogy itt vagytok már csak rátok vártunk.-mondta Bart-szóval akkor had mutassam be az új Magcon tagokat. Ő itt Blake Gray-mutatott egy szőke, nálam kb. 10 centivel magasabb fiúra.-ők Hunter és Brandon Rowland- elsőre azt hittem ikrek aztán már feltünt, hogy azt hiszem Hunta az időssebb-ő Mark Thomas, Willie Jones-ezt a srácot láttam az x-factorban kb 21-22 éves lehet-a két lány Blake és Hunter barátnői: Katie és Holland-tökre tetszik a csaj neve-és majd angliában fog csatlakozni hozzánk még egy fiú akit Harveynak hívnak.
Miután Bart bemutatott mindenkit mi is bemutatkoztunk, majd leültünk a fotelekbe/székekbe és vártuk, hogy bemondják, hogy megkezdhetjük a beszállást.
-Mizu kicsim?-vágódott le mellém Nash.
-Semmi különös.-mondtam majd a fejem a vállára döntöttem, a lábaimat átraktam az ő lábain és magamhoz öleltem.
-Fáradt vagy?
-Nem,te?
-Én nagyon-mondta és egy puszit nyomott a fejemre.
-Akkor aludj.
-Köszi, hogy megengeded kicsim.
-Nincs mit.-mondtam és egy puszit nyomtam a szájára, majd éreztem hogy karja szorítása elgyengül és egyenletesen szuszog, jó hamar bealudt.
-Kérjük a New Yorkból Londonba tartó járat utasait kezdjék meg a beszállást-hallottuk meg a hangosbemondóból. Hát akkor kezdődjön a turné.
6 óra múlva:
Már Londonba vagyunk most pakolunk be a szobánkba Nash-el. Pont az utolsó dolgokat raktam el mikor éreztem, hogy egy kéz a derekamra kúszik és az illető apró puszikkal hinti be a nyakam. Halkan felsóhajtottam mire éreztem, hogy Nash a nyakamba mosolyog majd hirtelem megfordított és megcsókolt.
Miközben csókolóztunk elkezdett finoman az ágy felé tolni majd ledöntött rá és fölém mászott. Elkezdte megint csókolgatni a nyakam majd végig az állam vonalán és mikor a számhoz ért az ajkamba harapott utána pedig megcsókolt. Eközben már megszabadult a pólójától.-Szeretnéd, hogy abbahagyjam?-kérdezte, és ekkor hirtelen egy pillanatra elszállt a rózsaszín köd, de aztán eszembejutott, hogy szeretem és nem bánnám meg, ha meg mégis azon elég lesz holnal reggel bosszankodni.
-Nem kell.-mosolyogtam rá.
-Oké-csókolt meg, majd a fülembe suttogott-ne félj, vigyázok.
És hogy az este további részében mi történt? Az maradjon az én titkom.
YOU ARE READING
Beleszerettem, csupán egy nyár alatt /N.G./ [Befejezett]
FanfictionSoha. Soha nem gondoltam volna, hogy beleszeretek. Hogy beleszeretek a bátyám legjobb haverjába, akire kis korom óta a tesómként tekintek, aki ott volt velem mikor szükségem volt rá. Nem hittem volna, hogy megtörténhet. De ebben a furcsa világban bá...