10.rész

7.1K 314 10
                                    

Mikor felértem a szinpadra egyszerre sikítottak fel a lányok azt hiszem most süketültem meg. Odarohantam a pultomhoz amire most nem LOX hanem HD (Hope Dallas) volt ráírva.

-Sziasztok srácok- ordítottam bele a mikrofonba.-köszöntelek titeket a MAGON-on. Hogy érzitek magatokat?-erre ha lehetséges még jobban elkezdtek sikítozni- akkor gondolom jól. Mit szolnátok hozzá ha mozognánk egy kicsit?-kérdeztem majd benyomtam Nicki Minaj-Starship-jét. Ezután még lenyomtam pár számot majd feljöttek a fiúk, hihetetlen mennyire szeretik őket a lányok.
A másfél órás show után mentünk a meet&great-re, kissé meglepődtem mikor mondták, hogy nekem is oda kell állni mert hát é nem vagyok Magcon tag. A lányok akik odajöttek hozzám nagyon aranyosak voltak, rengeteg ajándékot kaptam tőlük és mindegyikükkel készítettem képet és megöleltem őket. Nagyon sok szeretetet kaptam tőlük, nem csodálom, hogy a fiúk ennyire élvezik ezt.
Mire teljesen vége lett a fellépésnek már este 11 óra volt, a fiúk majd összeestek a fáradtságtól.
Éjfél volt mire haza értünk, felmentem az emeletre gyorsan megfürödtem majd bementem a szobába. Nash már az ágyba feküdt hason és félmeztelenül, befeküdtem mellé az ágyba nyomtam egy puszit a lapockájára majd én is elaludtam.

Reggel Aaron ordítására keltem, ja jut eszembe ő tegnap nem jött velünk a fellépésre mert valami "fontos és halaszthatatlan dolga" volt. Szóval miután kikeltem az ágyból lementem megnézni mi ez a nagy hangzavar. Bementem a konyhába.......hát nem kellett volna, Cartha és Cam a konyhapulton twerkeltek, Matt vette őket kamerával Aaron már szinte könyörgött a két idiótának, hogy jöjjenek le mert fel fogják rúgni a palacsinta tésztát, Alissa pedig teljesen nyugodtan ült az asztalnál és nézte az eseményeket, látszólag belenyugodott abba hova is került.

-Mégis mi a franc folyik itt? -kérdeztem.

-Szia hugi!!

-Jajj, de jó, hogy jössz-mondta Aaron-már kb egy órája ezt csinálják.

-Srácok muszály ezt reggel hajnali 7-kor csinálni?

-Igen!!

-Felmentem én ehhez túl kevés vagyok, bocsi Aaron.-mondtam najd visszmentem a szobámba.

Mikor bementem Nash már ébren volt és épp a telóját nyomkodta.

-Jó reggelt kicsim.

-Neked is- mondtam majd oda feküdtem mellé. Ő lerakta a telefont majd fölémhajolt és megcsókolt, még pihentünk egy kicsit majd én elmentem mosakodni és felöltöztem:

 Ő lerakta a telefont majd fölémhajolt és megcsókolt, még pihentünk egy kicsit majd én elmentem mosakodni és felöltöztem:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mikor kijöttem a fürdőböl már Nash is kész volt, pont mikor leértünk csöngettek kinyitottam az ajtót, Bart volt az

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Mikor kijöttem a fürdőböl már Nash is kész volt, pont mikor leértünk csöngettek kinyitottam az ajtót, Bart volt az.

-Szia Hope-adott két puszit.

-Szia, gyere be.-mondtam majd miután mindenkinek köszönt leültünk a nappaliba.

-Srácok van egy rossz hírem: sajnos most fel kell függeszteni ezt a nyaralást.

-Miért?-kérdezte Matt.

-Rengeteg dolgotok van és már több mindent nem tudok átszervezni, szóval 2 nap múlva haza kell repülnötök.

-2 nap múlva??-döbbent le Tay-dehát az nagyon kevés idő.

-És milyen "feladataink" vannak?-kérdezte Hayes.

-Hát pénteken hivatalosak vagytok egy díjátadóra, ezután pedig tegnap telefonáltak, hogy Július 31-től kezdetét veszi a MAGCON World Tour
ahová Hope neked is jönnöd kell.

-Hogy mi?-döbbentem le-Nekem minek oda menni?

-Hát a tegnapi teljesítményed alapján nagyon jól csinálod a dolgod és mivel Mahogany nem tud jönni sajnálatosan a túrnéra ezért kell valaki a helyére és ő téged mondott. Elvállalod?

-Hát...rendben.

-Nagyszerű, ja és még valami pár új ember is csatlakozni fog hozzátok őket majd New York-ban megismeritek. Hát akkor gyerekek találkozunk pénteken addig is sziasztok-köszönt el tőlünk Bart.

Beleszerettem, csupán egy nyár alatt /N.G./ [Befejezett]Where stories live. Discover now