Reggel arra keltem, hogy egy rózsaszín hajzuhatag lóg az arcomba.
-Itt biztos, hogy történt valami.-mondta rózsaszín hajú barátunk Gilinsky.
-Maradj már csöndbe!-vágott hozzá egy párnát Nash.
-Csak szólni akartunk, hogy keljetek fel 10 óra van és lassan itt vannak Lele-ék.
-Kik vannak itt mindjárt?-kérdeztem.
-Hát Lele meg a többiek.
-Milyen többiek?
-Jake, Alissa, Amanda, Juanpa, Lucas, Marcus, King és Rudy meg hát ugye Lele.
-Fantasztikus, és erröl nekem mikor akartatok szólni.
-Tegnap neked nem mondtuk?
-Nem, ezt az aprócska dolgot kihagytátok.
-Ohh bocsi, hát akkor most már tudod.
-Istenem, Caniff.
-Jó-jó megyünk már, csak még egy kérdés ti eggyütt vagytok?
-Igen.
-Gratulálok-mondta Tay majd Gilinskyhez fordult- jössz nekem 10 dolcsival.
-Kössz Tay, én is szeretlek.-mondta Jack majd kimentek.
-Ezek most komolyan fogadtak?-néztem rá a barátomra.
-Úgy néz ki-mondta majd próbált vissza aludni.
-Nash ne aludj vissza lassan itt vannak a srácok.-mondtam miközben az arcát puszilgattam.
-De nem akarok felkelni.-morogta.
-Pedig muszály lesz.-adtam még egy puszit az arcára, mármint adtam volna, ha nem fordítja el a fejét így csók lett belőle.
Ezután elmentem mosakodni és felöltözni, hogy kész legyek mire megjönnsk Lele-ék. Ha valaki nem tudná, hogy kikről van szó azoknak elmondom. Elsőnek a neveik: Lele Pons, Jake Paul, Alissa Violet, Juanpa Zurita, Lucas Dobre, Marcus Dobre, King Bach és Rudy Mancuso. Szóval ők a bátyámék vine-os haverjai. Még annyi, hogy Alissa a legjobb barátnőm.
Miután felöltöztem ami egy fehér crop top-ból, egy rózsaszín és fehér pöttyös szoknyából meg egy virágos kardigán szerűségből állt lementem reggelizni, pont mikor végeztem csöngettek.
-Nyitom-ordította Tay.
-Oké-ordítottam vissza.
-Miért ordibálunk?-kérdezte szintén ordítva az ajtón éppen akkor belépő Rudy.
-Nem tudom-mondtam neki már normális hangon majd megöleltem.
-Sziasztok.-köszöntem a többieknek majd ők is kaptak egy-egy ölelést.
-Szia csajszi.-ugrott a nyakamba Alissa.
-Hello, de rég láttalak te lány.
-Gyertek srácok üljünk le a nappaliba.
-Igenis kapitány!-tisztelgett neki Zuri azaz Juanpa.
-Hangosabban.
-Jézusom.-mondtam kikerülve a két idiótát, majd Alissával, Amandával és Lelevel bementünk a nappaliba ahol én leültem Nash mellé aki egy puszit nyomott a fejemre.
YOU ARE READING
Beleszerettem, csupán egy nyár alatt /N.G./ [Befejezett]
FanfictionSoha. Soha nem gondoltam volna, hogy beleszeretek. Hogy beleszeretek a bátyám legjobb haverjába, akire kis korom óta a tesómként tekintek, aki ott volt velem mikor szükségem volt rá. Nem hittem volna, hogy megtörténhet. De ebben a furcsa világban bá...