16.rész

4.4K 209 5
                                    

Nash szemszöge:

-Hallod bro, ezt jól elbasztad.-mondtam Cameronnak.

-Nem mondod?

-Oké ahogy elnézem most beszélni se lehet veled.

-Bocs Nash, csak kivagyok. Ha az a hülye csaj nem jön be a szobába és nem esik el akkor most nem lenne ez.

-Mondanám, hogy tudom milyen érzés, de nem szokásom hazudni.

-Ne is tedd, ezért is vagyunk legjobb haverok, mindig őszinte vagy velem és én is veled.

-Nem bro, mi nem vagyunk legjobb haverok, mi testvérek vagyunk.-mondtam, majd odaültem mellé az ágyra és megöleltem.

-Most az egyszer visszaölelek, de ezt soha nem csinálod még egyszer csak ha ennél is szarabbul vagyok.-mondta majd átkarolt.-Amúgy ennél nyálasabb dumát még nem mondtál nekem.

-Ja, tiszta buzinak érzem magam.-mondtam majd elengedtük egymást.-De ez tesók között normális.

-Állj le.

-Szerintem nem volt buzis, jó látni hogy összetartotok.-jött egy hang az ajtóból.

-Hát te?-néztem rá barátnőmre.-Mit csinálsz itt kicsim?

-Csak itt hagytam a fogkefém.

-Alissa hogy van?-kérdezte Cam.

-Sír, Cameron, reggel óta megállás nélkül. Ma még nem evett semmit és már este 10 óra van. Nincs jól. Szeret téged, és hianyzol neki.

-Istenem, úgy elbasztam.

-Cameron, minden rendbe fog jönni-mondta Hope és bátyja ölébe vetette magát-ne sírj Cam, helyrehozod.

-De hogyan?-soha nem nem láttam még Cameront zokogni de ma megtörtént.

-Azt csak te tudhatod. Na megyek, aludjatok ti is holnap korán kelünk mert indulunk tovább. Reggel 6-kor gyülekező a hallban. Jó éjt.-adott egy puszit a bátyjának nekem pedig egy csókot, majd a fogkeféjével eggyütt elhagyta a szobát.

-Nash.

-Hmm?-hümmögtem még félálomba.

-Holnap, rendbehozom.

-Sok sikert bro. De mostmár aludjunk kérlek.

-Oké, jó éjt.

Másnap

Hope szemszöge;

-Srácok hol a jó életbe van Caniff?-üvöltötte el magát Bart. Mondjuk nem csodálom, hogy ideges, fél 8 van és fél 7-kor akartunk indulni.

-Megvan!-kiáltott fel Willie.-A show helyszinén van, tegnap gyakoroltunk és ő még maradt, és hát nyílt titok, hogy szokása a raktárakban elaludni. Biztos ott van.

-Istenem miért versz engem ezekkel? Oké indulás út közbe felszedjük Taylort.-mondta Bart, majd elindultunk.

Beleszerettem, csupán egy nyár alatt /N.G./ [Befejezett]Where stories live. Discover now