11.rész

6.8K 284 11
                                    

A díjátadó napja:

Nagyon hamar eltelt ez a 3 nap, most épp a díjátadóra készülök ugyanis én kísérem Nash-t.
A ruhám egy nagyon egyszerű mégis gyönyörű darab amihez egy fekete magassarkút vettem fel.

A ruhám egy nagyon egyszerű mégis gyönyörű darab amihez egy fekete magassarkút vettem fel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Épp, hogy kész lettem kopogtak is az ajtón, ez biztosan Nash lesz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Épp, hogy kész lettem kopogtak is az ajtón, ez biztosan Nash lesz. Ja egyébként Nasht nem jelölték semmilyen kategóriában ő díjat ad át.

-Szia Nash.-nyomtam puszit az arcára.

-Szia kicsim, gyönyörű vagy.-mondta.

-Köszönöm.

-Indulhatunk ?

-Persze.

Egy jó fél óra kocsikázás után megérkeztünk a helyszínre, mikor még ki sem szálltunk az autóból csak kinyitották nekem az ajtót már akkor vagy száz vaku villogott a szemembe....hurrá....utálom ezt. Na mindegy, kiszálltunk az autóból lefotóztak minket párszor(....khm...kb kétszázszor) és bementünk a hatalmas épületbe, rengetegen voltak.

-Hope, szia.-ölelt meg valaki-de rég láttalak hogy vagy?-és te ki vagy?

-Szia, köszönöm jól.-válaszoltam azután leesett, Quinn volt az, Cam osztálytársa volt gimibe.- Hogy-hogy itt vagy?

-Jaj hát tudod van youtubeon egy csatornám és jelöltek az év youtubere díjra.

-Ohh gratulálok.

-Köszi, de most megyek ha nem haragszol.-adott két puszit.

-Oké menj csak, szia.

-Még találkozunk.

Mikor megfordultam nem láttam Nasht, hova lett már megint ez a gyerek. Elindultam megkeresni, meg is találtam épp Cameronnal beszélgetett.

-Sziasztok.

-Szia hugi-adott Cam két puszit.

-Kivel jöttél?-kérdeztem és közben éreztem, hogy Nash átkarolja a derekam majd magához húzott és belepuszilt a nyakamba.

-Alissa jött velem, de most találkozott Amandával és eltüntek.

-Cenry?

-Igen.

-Amanda itt van? Hol?

-Mögötted.

-Szia.-öltem meg.-Mizu? De régen láttalak.

-Szió, semmi különös.

-Szia csajszi-öleltem meg legjobb barinőmet.

-Hali.

-Csajok mennünk kéne mert kezdődik a díjátadó.

-Oké, menjünk.-mondta Alissa majd odament Cam-hez aki átkarolta a derekát és már el is tüntek.

Miután leültünk a helyünkre Alissáék mellé elkezdődött a show vagy, higy is hívjam ezt, igazából nem szoktam díjátadókra járni, szoktak hívni sőr Cam is kért már meg, hogy kísérjem el de nem szeretek annyira a középpontban lenni, az ilyen helyeken pedig úgy érzem ott vagyok.

Egy jó másfél óra ücsörgés után Nash felállt mellőlem majd oda hajolt hozzám.

-Kicsim mennem kell átadni a díjat mindjárt jövök.-mondta, majd egy csókot nyomott a számra és már el is tünt.

-Most pedig át adjuk az év legjobb party dalának a díjat. Nézzük a jelölteket:
1.Daya-Sit still, look pretty
2.Shawn Mendes- Treet you better
3.Becky G- Mangú
4.Jack&Jack- All weekend long( nem is tudtam, hogy ők is itt vannak )
5.Hailee Steinfeld- Starving
A díjat pedig átadja Nash Grier és Zendaya.- ezután Nash és Zendaya felmentek a színpadra.

-Sziasztok-köszönt a barátom.

-Hali emberek. Hogy vagytok?-erre hatalmas sikoly volt a válasz.-akkor gondolom jól.-mondta nevetve Zendaya.

-Kiváncsiak vagytok rá, hogy ki a kategória nyertese?

-Állj, Nash hova sietsz?

-Én sehova.

-Nem szeretnél még mesélni előtte nekem a barátnődről? Úgy hallottam nagyon kedves, sajnos még nem ismerem, ezen kérlek nagyon hamar változtass.-Hogy mi?

-Én nagyon szivesen mesélek róla-mondta Nash nevetve. Jézusom...-mit szeretnél tudni?

-Hát, itt van most?

-Igen ő kísért el.

-Remek akkor majd be tudod nekem mutatni. De mostmár én is kiváncsi vagyok ki a nyertes.-mondta Zeny és kinyitotta a borítékot. -Tehát az év legjobb party dalának nyertese.-Elolvasták a nevet majd egyszerre ordítottak a mikrofonba.

- A Jack&Jack.

2 órával késöbb:

Most értünk haza, pontosabban Nashékhez, ma itt alszom.
Mikor beléptünk a házba már mindenki aludt. Felmentünk Nash szobájába majd lefürödtünk, külön-külön és elmentünk aludni. Hosszú napunk volt.

Beleszerettem, csupán egy nyár alatt /N.G./ [Befejezett]Where stories live. Discover now